اسکانو
بلندترین آسمان‌خراش منحنی دنیا

برج The Big Bend، بلندترین آسمان‌خراش منحنی دنیا

علم و فنّاوری هرروز در حال پیشرفت است و هر چه جلوتر می‌رویم شاهد تحول عظیمی در ساخت‌وساز و معماری در سراسر دنیاخواهیم بود. از پیشرفت مصالح ساختمانی گرفته تا انواع طراحی، اکنون دیگر چیزی وجود ندارد که با شنیدنش تعجب بر صورتمان نقش ببندد! در شهر نیویورک طراحانی خبره پیشنهاد برای ساخت یک آسمان‌خراش متفاوت و عظیم را داده‌اند که در صورت ساخت آن دنیای طراحی و معماری دگرگون خواهد شد. آن‌ها پیشنهاد داده‌اند که برجی منحنی بانام The Big Bend در آینده‌ای نزدیک در شهر نیویورک ساخته شود.

 بلندترین آسمان‌خراش منحنی دنیا

 در شهر نیویورک قوانین ساخت‌وساز سنگینی وجود دارد که نوع معماری و طراحی این برج یکی از راه‌حل‌های ساده‌ای در عدم استفاده از زمین برای ساخت‌وساز بشمار می‌رود. این برج شکلی U مانند دارد و بخش اعظمی از آن بر روی آسمان ساخته می‌شود که در این حالت قسمتی کمی از زمین برای ساخت آن اشغال خواهد شد.

برای آنکه این برج U شکل بتواند بر سر جای خود استوار بماند، از دوپایه بهره گرفته می‌شود که همین پایه‌ها علاوه بر استحکام برج به بلندتر شدن ارتفاع آن نیز کمک می‌کنند. استفاده از دوپایه در مقابل یک‌پایه این امکان را به برج می‌دهد که ثبات و تحمل وزن بیشتری برای آن امکان‌پذیر باشد. این برج بزرگ در زمان ساخت خود لقب بلندترین ساختمان و آسمان‌خراش دنیا را به خود اختصاص خواهد داد.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]