اسکانو
برطرف کردن لکه دئودورانت

برطرف کردن لکه دئودورانت از روی لباس توسط راهکارهای خانگی

انواع متفاوتی از ضد عرق‌ها تولیدشده که همه آن‌ها می‌توانند مانع از عرق کردن و ایجاد بوی بد بدن شوند؛ اما چیزی که در تمام آن‌ها غیرقابل‌انکار است، لکه‌هایی است که پس از استفاده از آن‌ها بر روی لباس باقی‌مانده و پاک کردن آن‌ها بعضاً کار مشکلی است. امروز می‌خواهیم چند راهکار ساده و خانگی برای شما معرفی کنیم که بتوانید به‌واسطه آن‌ها لکه‌های ایجادشده از اسپری ضد تعریق خود را از بین ببرید.

استفاده از نمک برای برطرف کردن لکه دئودورانت

نمک یکی از موادی است که می‌تواند به جنگ لکه‌های کهنه برود، این ماده را می‌توانید هم برای لباس‌های رنگی استفاده کنید و هم لباس‌های روشن؛ نحوه استفاده هم به این‌گونه است که پارچه را خیس کنید و مقداری نمک روی آن بریزید؛ سپس قسمت لکه‌دار را بانمک بمالید و اجازه دهید به همان حالت 8 ساعت باقی بماند. پس از گذر این زمان مجدداً لباس را خیس کنید و نمک بریزید و به‌خوبی لباس را بانمک بشویید. پس از طی این مراحل می‌توانید لباس را به داخل ماشین لباسشویی منتقل کنید.

سرکه یک لکه بر قوی

سرکه می‌تواند لکه‌های قدیمی و جدید را محو کند؛ کمی از سرکه بر روی قسمتی از لباس استفاده کنید تا مطمئن شوید سرکه به لباس شما آسیبی نمی‌زند. سپس لباس را در محلولی مساوی از سرکه و آب قرار دهید و اجازه دهید یک‌شب تا صبح داخل محلول بماند. سرکه می‌تواند تا حدی منجر به زرد شدن لباس‌های سفید شود.

آب‌لیمو تازه مؤثر در رفع لکه دئودورانت از روی لباس

آبلیمو در خود دارای اسید است که این اسید می‌تواند لکه‌ها را از بین ببرد. برای این منظور مقداری از آب‌لیموی تازه بر روی لکه ریخته و اجازه دهید 10 دقیقه بر روی آن بماند؛ سپس با آب گرم لباس را بشویید.

آمونیاک در برطرف کردن لکه دئودورانت

آمونیاک را با نسبت مساوی با آب ترکیب کنید و توسط یک پنبه بر روی لکه‌ها قرار دهید. این محلول چنددقیقه‌ای بر روی پارچه بماند و سپس آن را بشویید. این کار برای پاک‌سازی لکه‌های خونی نیز مؤثر است.

 محلول هیدروژن پیروکسید، جوش‌شیرین و مایع ظرف‌شویی

این محلول به‌خوبی قادر است تا بوی بد و لکه‌های روی پارچه را از بین ببرد. برای این منظور ۴ قاشق غذاخوری هیدروژن پیروکسید، ۱ قاشق چای‌خوری مایع ظرف‌شویی و ۲ قاشق غذاخوری جوش‌شیرین را مخلوط کرده و سپس روی لکه قرار دهید. اجازه دهید این مواد چندساعتی بر روی لکه بمانند، پس از گذر این مدت‌زمان لباس را بشویید.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]