اسکانو
بهترین ترکیبات رنگی

بهترین ترکیبات رنگی برای فضاهای مختلف و استفاده در دکوراسیون خانه

انتخاب رنگ مناسب برای فضاهای مختلف در یک‌خانه یکی از دغدغه‌های بزرگ برای هر فردی بشمار می‌رود، ازاین‌رو است که اکثر افراد ترجیح می‌دهند بیشتر در فضای خود از رنگ‌های خنثی استفاده کرده و در اکثر دکوراسیون‌های داخلی ترکیبات رنگی دیگری را شاهد نخواهید بود. امروز می‌خواهیم بر طبق علم فنگ شویی نکاتی را به شما بگوییم که بر طبق آن بتوانید بهترین ترکیب رنگی را برای هر فضایی از اطراف خود انتخاب کنید، همراه با ما باشید.

بهترین رنگ برای فضای نشیمن

سالن پذیرایی و نشیمن یک‌خانه درواقع نقطه کانونی آن است، ازاین‌رو برای چنین فضاهایی بهتر است از رنگ‌های گرم بهره ببرید. لزومی ندارد تا تمام جزییات انتخابی شما بارنگ‌های گرم باشند، ترکیب رنگ‌هایی گرم در کنار جزییاتی بهرنگ‌های سرد و یا خنثی نیز می‌توانند فضایی دل‌چسب برای شما ایجاد کنند. ترکیبات رنگی همچون کرم، سفید، خاکستری، آبی کم‌رنگ و یا استفاده از تناژ تند بنفش، آبی، خاکستری و کرم و … می‌توانند برای این‌چنین محیط‌هایی مناسب باشند.

بهترین ترکیب رنگ برای فضای ناهارخوری

برای فضای ناهارخوری از رنگ‌های اشتها برانگیز استفاده کنید. رنگ‌هایی که با دیدن آن‌ها اشتها را در افراد زیاد کنند و بتوانند افراد را به مدت طولانی‌تری بر سر میز ناهارخوری نگه‌دارند. قرمز، نارنجی، سبز، زرد و آبی از دسته رنگ‌های اشتها برانگیز به‌حساب می‌آیند و اگر توجه کرده باشید در بسیاری از تبلیغ‌های مواد خوراکی از این رنگ‌ها بسیار استفاده می‌شود، چراکه این رنگ‌ها محرک و بانشاط بوده و اغلب دید را بر روی خود متمرکز می‌کنند و منجر به افزایش اشتها در افراد می‌شوند.

بهترین ترکیب رنگ برای فضای آشپزخانه

محیط آشپزخانه از دسته فضاهایی است که درواقع کاربردی به‌حساب خواهد آمد، محیطی که در آن نیاز به خلاقیت دارید. ازاین‌رو باید رنگ‌هایی را در آن بکار ببرید که انرژی و سرزندگی لازم در طول انجام فعالیت‌های مختلف را به شما بدهد. ازاین‌رو به سراغ رنگ‌های روشن و جزییات رنگی بروید و از این طریق حس و حال را به فضای خود بدهید.

بهترین ترکیب رنگ برای فضای اتاق‌خواب

برخلاف دیگر نقاط در دکوراسیون داخلی که رنگ‌هایی پرانرژی را می‌طلبند، برای فضای اتاق‌خواب از رنگ‌هایی استفاده کنید که آرامش با خود به همراه دارد. حتی اگر بهرنگ‌هایی تند علاقه‌مند هستید یادتان باشد که باید زمینه رنگی خود را با یکرنگ ملایم همچون آبی، یاسی، سفید و… رنگ‌آمیزی کنید و سپس از تکه‌های رنگی به سلیقه خود در آن‌ها بهره ببرید.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]