اسکانو

بهترین جا برای قراردادن مایکروویو در آشپزخانه کجاست؟

یک مثلث کاری در آشپزخانه وجود دارد که آن هم حد فاصل یخچال، سینک و اجاق گاز است و ما قبلا آن را مفصلا برای شما بررسی کرده ایم، اما در آشپزخانه های امروزی وسایل دیگری نیز راه یافته اند که تقریبا عصای دست خانم خانه دار بوده و به کرات از آنها استفاده می شود. مایکروویو ها دقیقا یکی از همین دست وسایل پر مصرف در آشپزخانه های امروزی بشمار می روند که در نظر گرفتن جایگاهی مناسب برای آنها به منظور سهولت در انجام فعالیت های روزمره، از مهمترین اعمالیست که باید در هر آشپزخانه ای انجام شود.

برخی از آشپزخانه ها کوچک هستند و در فضای کانتر آشپزخانه محدودیت وجود دارد، از این رو بهتر است یکی از کابینت های پایینی را انتخاب کرده و مایکرو ویو را داخل آن قرار دهید. برای این منظور باید درب کابینت را جدا کنید و قفسه ای را انتخاب کنید که کمی از ابعاد دستگاه شما بزرگتر باشد. با این ترفند از حداکثر فضای روی کانتر استفاده کرده اید؛ اما اگر کابینت هایی را انتخاب کنید که ارتفاع آنها از سطح زمین کم باشد برای برداشتن غذا کمی آزاردهنده خواهد بود. در ضمن اینکار برای خانواده هایی که کودک دارند ایمن نیست.

قرار دادن مایکروویو در داخل کابینت های بالایی آشپزخانه

برخی از خانه های امروزی در بین قفسه های آشپزخانه جایی مختص مایکروویو دارند؛ این نوع از چیدمان سبب می شود تا لوازم خانگی شما برجسته تر به چشم بیایند. در چنین شرایطی ارتفاع مناسب از سطح زمین منجر می شود تا دسترسی شما به دستگاه ساده تر باشد.

یادتان باشد باید فاصله دستگاه تا زمین استاندارد باشد و از فاصله زیاد پرهیز کنید، اگرچه قرار دادن مایکروویو در بالای کابینت امری است که از شلوغی فضای شما جلوگیری می کند، اما این کار اصلا ایمن نیست و جلوه ای زیبا نیز نخواهد داشت.

قرار دادن مایکروویو در داخل کابینت در بسته

برای کسانیکه استفاده زیادی از مایکروویو ندارند و برجسته بودن این دستگاه در آشپزخانه نیز برایشان اهمیتی ندارد این گزینه مناسبی است. در چنین شرایطی بدون هزینه های اضافی دستگاه خود را  در محیط آشپزخانه جا داده اید؛ اما اگر استفاده شما از دستگاه زیاد باشد روش مذکور را توصیه نمی کنیم، چراکه باز و بسته کردن درب کابینت مایکروویو ممکن است دردسر ساز شود.

قرار دادن مایکروویو در کابینت های زاویه دار

اگر آشپزخانه شما دارای زوایایی است، مثلا به صورت چند ضلعی ساخته شده می توانید یکی از اضلاع آن را که با اندازه مایکروفر شما متناسب است را طبقه بندی کنید و دستگاه را داخل آن قرار دهید. با این شکل از فضای خود بهینه تر استفاده کرده اید.

قرار دادن مایکروویو در جزیره آشپزخانه

جزیره آشپزخانه یکی از عناصر داخلی است که به خوبی می توانید از آن استفاده کنید. قرار دادن مایکروویو در داخل جزیره می تواند آن را از دید مخفی کرده و بهترین راه دسترسی را در اختیار شما قرار دهد.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]