اسکانو

بهترین کشورها برای سفر پاییزی

نرم نرمک تابستان رخت بسته، جای خود را به پاییز می دهد؛ فصلی پر از رنگ های گرم و شاد و هوایی خنک با خش خش برگ هایی زیبا زیر پاهایتان که نوید می دهند فصلی نو جریان دارد. سفر کردن یکی از مهمترین ابعاد زندگی است، بارها و بارها از زیباترین مناطق دیدنی کشورمان به عنوان مقصد سفر پاییزی برایتان گفته ایم، اما همیشه سفر های خارجی می توانند خاطرات زیادی را برای افراد رقم بزنند؛ اگر شما هم اهل مسافرت های خارجی هستید، پس همراه با ما باشید تا کشور های دیدنی در فصل پاییز را بشناسید.

لهستان (Poland)

سفر به لهستان

لهستان کشوری بسیار زیبا که دارای چشم اندازهای طبیعی بسیاری بوده و معماری غنی در آن شاهد خواهید بود. یکی از شهرهای پر طرفدار در فصل های سرد لهستان Zakopane بوده که امکان کوهنوردی را برای توریست ها فراهم خواهد کرد. در لهستان Krakow یکی دیگر از شهر های پر جاذبه بوده که دارای قدمت بالایی مرتبط با سال ۱۲۰۰ میلادی می باشد و در آن نوع معماری رنسانس به چشم می خورد.

پرو (Peru)
سفر به پرو

پرو یکی از کشور هاییست که در سفر به آن حس فرهیختگی و فرهنگ خواهید داشت. این کشور سرزمین جنگل های بارانی و افسانه ای آمازون و کوه های و رشته کوه های آند است و هرم معروف ماچو پیچو در آن قرار دارد.

تانزانیا (Tanzania)

تانزانیا از مهیج ترین کشورهای آفریقایی بوده و در آن کوه های بسیار مرتفع کلیمانجارو قرار گرفته است. این کشور فرصتی دست نیافتنی از پیاده روی و کوه نوردی برای شما فراهم می کند و بسیار مناسب برای افرادی است که علاقمند به حیوانات می باشند؛ چراکه در آن بهترین تجربه از تماشای حیات وحش خواهید داشت.

دانمارک (Denmark)

دانمارک را می توان پایتخت بهترین معماری در دنیا دانست؛ در این کشور قصرهای مجلل، برج های دیدنی و همچنین کلیساهای بسیاری قابل مشاهده هستند که این کشور را به یکی از مکان های پر جاذبه در سراسر دنیا تبدیل کرده است.

ایتالیا (Italy)

ایتالیا یکی از تفریحی ترین مکان ها در سراسر دنیا بشمار می رود و هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند. اگر اهل هنر، غذا و گشت و گذار باشید ایتالیا یکی از مقصد های ایده آل برای شما به حساب خواهد آمد.

روسیه (Russia)

روسیه یکی از بزرگترین کشورهای دنیا به حساب آمده که تنوع بسیاری از چشم اندازهای طبیعی و ساختمان های خاص در آن وجود دارد. در این کشور جنگل های انبوه بسیاری وجود دارد که گونه های جانوری خاصی در آن زندگی می کنند و می تواند لذت یک تماشای بی نظیر از حیات وحش را به شما بدهد.

مجارستان (Hungary)

مجارستان از بزرگترین پرستشگاه یهودیان در اروپا بشمار می رود. بوداپست در این کشور یکی از دیدنی ترین ها بوده و می توانید در آن شاهد غروب دل انگیزی باشید. مجارستان دارای معماری فوق العاده ای است و هفتمین کشوری می باشد که دیدن از آن را نباید از دست بدهید.

استرالیا (Australia)

یکی از شهرت های استرالیا دیواره مرجانی است؛ این کشور مرکز بیش از ۳۰۰۰ صخره مرجانی و تقریبا ۱۰۰۰ جزیره است و محیطی بسیار زیبا را برای قواصی برایتان فراهم می کند.

چین (China)

چین محل زندگی ۳۵ هزار گونه جانوری است و دارای تاریخی بسیار غنی می باشد. این کشور دارای معماری خاص و فرهنگی متفاوت است که می تواند در نهایت خاطره هایی متفاوت برایتان ایجاد کند.

مالزی (Malaysia)

مالزی نیز دارای طبیعتی بکر است، که در دل آنها گونه های گیاهی و جانوری بسیاری قرار دارد. برای آن دسته از گردشگرانی که به پرندگان علاقمند هستند مالزی بهترین مقصد بوده چراکه در آن بیش از ۶۰۰ گونه پرنده زندگی می کند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]