اسکانو
پاک‌سازی لکه‌ها

ترکیبات جالب مواد مختلف برای پاک‌سازی لکه‌ها

خیلی اوقات پاک کردن برخی از وسایل و از بین بردن برخی از لکه‌ها کار ساده‌ای نیست و عموماً با مواد شوینده معمولی نمی‌توانید لکه‌ها را پاک‌سازی کنید. امروز می‌خواهیم موادی را به شما معرفی کنیم که از ترکیب آن‌ها با یکدیگر بهترین شوینده‌های آشپزخانه پدید خواهد آمد، همراه با ما باشید.

ترکیب جوش‌شیرین و مایع ظرف‌شویی مناسب برای لکه غذا خشک‌شده

اگر ظروفی در اختیاردارید که لکه‌های غذا در آن خشک و چسبیده شده‌اند این بار به‌جای نیروی اضافی دستان خود از ترکیب جوش‌شیرین و مایع ظرف‌شویی کمک بگیرید، این مخلوط یک ماده سایشی به‌حساب آمده و به‌سادگی در پاک کردن چنین لکه‌هایی به کمک شما خواهد آمد.

ترکیب سس کچاپ و نمک مناسب برای ظروف مسی

ظروف مسی پس از مدت‌زمانی کدر و لکه‌دار خواهند شد، برای آنکه آن‌ها را مانند روز اول براق کنید باید مقداری سس کچاپ را بانمک مخلوط کرده و ماده به‌دست‌آمده را روی ظرف بمالید.

ترکیب لیموترش و نمک مناسب برای لکه‌های پارچه

این ترکیب می‌تواند حتی برای پارچه‌های ظریف هم کمک‌حالتان باشد. تنها کافی است مقداری آب‌لیمو ترش تازه را بانمک مخلوط کرده و محلول حاصل را حدود نیم ساعت بر روی لکه قرار دهید. پس از گذشت این زمان مقداری سرکه با آب گرم مخلوط‌کنید و جای لکه را با آن بشویید و لباس خود را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید تا روند پاک‌سازی آن به‌خوبی تکمیل شود.

ترکیب مایع ظرف‌شویی و سودا مناسب برای پاک‌سازی زیورآلات

آب گازدار یا همان سودا را با مقداری مایع ظرف‌شویی مخلوط‌کنید و سپس زیورآلات را داخل آن قرار دهید و اجازه دهید تا 5 دقیقه داخل مخلوط باقی بمانند. پس از گذشت 5 دقیقه آن‌ها را بیرون آورده و برای پاک‌سازی از یک مسواک کاملاً نرم استفاده کنید و بر روی نقاط مختلف بکشید تا کاملاً پاک شوند.

ترکیب سرکه و جوش‌شیرین مناسب برای لکه‌های مقاوم پارچه

ترکیب مساوی از سرکه و جوش‌شیرین یک ماده قوی برای از بین بردن لکه‌های مقاوم است، برای این منظور از مخلوط مذکور مقداری بر روی لکه بریزید و حدود 5 دقیقه صبر کنید و سپس با آب گرم بشویید.

ترکیب جوش‌شیرین و خمیردندان مناسب برای پاک‌سازی سطوح

در تمامی سطوحی که اثری از سفیدک آب برجای‌مانده این ترکیب می‌تواند کار شمارا ساده کند. مقداری مساوی از هر دو ماده را ترکیب کرده و توسط یکپارچه‌ای مرطوب آن‌ها را بر روی سطوح خود بکشید.

ترکیب مایع ظرف‌شویی و سرکه مناسب برای از بین بردن حشرات

مقدار کمی از مایع ظرف‌شویی را داخل ظرف کوچکی از سرکه قرار دهید و آن در گوشه‌ای بگذارید، حشرات جذب این مایع‌شده و به دلیل مایع ظرف‌شویی داخل آن قدرت فرار کردن از محلول را نداشته و در آن گیر خواهند افتاد.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]