اسکانو
راه‌کارهای فروش بیشتر

حفظ مشتری از راه‌کارهای فروش بیشتر در بازار املاک

حفظ مشتری یکی از اقدامات اولیه‌ای است که به‌واسطه آن می‌توانید با تلاش کمتر فروشی بیشتر داشته باشید! در این زمینه بازاریابی کمتری کرده‌اید اما نتایج مثبت بیشتری داشته‌اید. به‌جای آنکه از دسته مشاوران املاکی باشید که خود را درگیر کارهای بی‌نتیجه می‌کنند، با یک سری از اقدامات ساده و منظم درآمد بیشتر و روزهای تعطیلی بیشتری را تجربه کنید. همه می‌دانیم که کار مشاوره املاک درواقع فعالیتی است که در آن رابطه‌ها حرف اول را می‌زنند؛ ازاین‌رو حفظ روابط و مشتری‌ها به‌صورت مادام‌العمر‌می تواند به‌سادگی خط سودآوری بیشتر را برای شما بسازد.

راهکار روزانه حفظ مشتریان قدیمی

قطعاً برای اولین بار سخت خواهد بود که با مشتریان قدیمی ارتباطی مجدد برقرار کنید؛ اما یک تماس ساده نیز می‌تواند برای شما مؤثر واقع شود. هرروز می‌توانید فهرستی 5 تایی انتخاب کنید و روزی به 5 نفر از مشتریان قدیمی خود زنگ بزنید و به آن‌ها بگویید که از محل زندگی‌شان عبور کردید و به یاد آن‌ها افتادید، به آن‌ها بگویید که اگر در همسایگی آن‌ها شخصی وجود دارد که قصد خریدوفروش خانه دارد به شما اطلاع بدهند.

راهکار هفتگی حفظ مشتریان قدیمی

تقویم کاری خود را نگاه بی اندازید، یک ساعت را برای مشتری یابی انتخاب کرده و هر هفته سر آن ساعت مشخص سرنخ‌های اینترنتی خود را بررسی کنید. تماس‌های تلفنی گرفته و یا به تماس‌های تلفنی که از طریق آگهی‌هایتان هستند به‌خوبی پاسخ داده و سعی کنید تا مشتری جدیدی جذب کنید. سری به وب‌سایت خود زده و تمامی روش‌های جذب مشتری که در پیش‌گرفته‌اید را برسی کنید؛ اگر برای خود وب‌سایتی ندارید، می‌توانید از طریق وب‌سایت اسکانو اقدام کرده، آگهی درج کنید و یا از امکانات دیگر سایت بهره بگیرید.

راهکار ماهانه حفظ مشتریان قدیمی

برای موفقیت خود بهتر است کمی در چشم باشید! اگر در طول ماه تعطیلات رسمی وجود دارد به‌طور مثال یک خیره کوچک راه بی اندازید که توسط آن به نیازمندان محله خود کمک کنید، از دیگران در این کار کمک بخواهید و دامنه ارتباطات خود را افزایش دهید تا افراد بیشتری شمارا بشناسند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]