اسکانو
انتخاب سینک ظرفشویی

راهنمای انتخاب سینک ظرفشویی مناسب آشپزخانه شما

یکی از اعضای جدانشدنی از آشپزخانه‌ها سینک‌های ظرف‌شویی هستند، این جز جدانشدنی روزی بدون استفاده نخواهد ماند و از آن دسته وسایلی است که اگر در خانه حضورداشته باشید بارها و بارها از آن استفاده خواهید کرد، بنابراین جنس و ابعاد سینک‌های ظرفشویی در خرید بسیار مهم می‌باشند.

انواع سینک ظرف‌شویی

سینک‌های ظرف‌شویی دارای چند دسته هستند، یکی از دسته سینک‌هایی که به‌طورمعمول از آن استفاده می‌شود ظرف‌شویی‌های استیل بدون آلیاژ است که ضدزنگ بوده و تغییر رنگی هم در آن‌ها ایجاد نمی‌شود. این نوع از ظرف‌شویی‌ها در دودسته ساده یا ضد خش و مات یا براق ساخته می‌شوند. بهترین نوع از ظرف‌شویی‌های استیل دارای ضخامت ورقه ۱۸-۱۶ میلی‌متر بوده و بسیار مقاوم به فشار و خش خواهند بود.

یکی دیگر از انواع ظرف‌شویی، نوع شیشه‌ای است؛ این نوع از ظرف‌شویی‌ها از سکویت نشکن ساخته‌شده‌اند و لگن آن‌ها از جنس استیل است. این نوع از ظرف‌شویی‌ها در کنار ظرف‌شویی‌های سرامیکی کم‌کاربردترین‌ها بشمار می‌آیند. از دیگر انواع ظرف‌شویی‌ها می‌توان به دسته گرانیتی نیز اشاره کرد، این نوع از ظرف‌شویی دارای تنوع رنگی خوبی هستند و از دسته تجهیزات جدید به شمار می‌آیند. در ساخت این‌چنین از ظرف‌شویی‌ها هم از مواد پلیمری استفاده می‌شود و هم از سنگ، اما اینکه سینکی که بانام گرانیتی خرید می‌کنید از نوع مواد پلیمری باشد یا سنگ گرانیت تنها بستگی به سازنده آن دارد.

 آن دسته از ظرف‌شویی‌هایی که از سنگ گرانیت در ساخت آن‌ها استفاده‌شده دارای مقاومت بیشتری هستند و مشکلاتی که در ظرف‌شویی‌های استیل همچون رسوب مواد وجود دارد در این نوع از ظرف‌شویی‌ها قابل‌مشاهده نخواهد بود. در زمان خرید ظرف‌شویی علاوه بر آنکه به ضخامت ورقه و جنس آن دقت می‌کنید، یادتان باشد هرچه ظرف‌شویی دارای تقسیم‌بندی‌های بیشتری باشد دست شما برای انجام کارهای مختلف بیشتر بازخواهد بود.

برای نصب ظرف‌شویی هم می‌توانید از روش توکار و هم روکار بهره ببرید، در نصب به‌صورت توکار شما از فاصله‌ای دور تنها گودی لگن را خواهید دید و لبه لگن ظرف‌شویی دقیقاً به لبه کابینت شما چسبیده و با یکدیگر هم‌سطح خواهد بود. اما در نصب به روش روکار لبه‌های ظرف‌شویی بالاتر از سطح کابینت قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]