اسکانو

راهی ساده برای شستشوی تابلو فرش

تابلو فرش‌ها عموما به سادگی کثیف نمی شوند خصوصا آن دسته از تابلو فرش‌هایی که به عنوان محافظ بر روی خود از تکه ای شیشه نیز بهره برده اند. عموما توصیه می شود برای شستشو و پاکسازی تابلو فرش‌ها آنها را به مراکز قالیشویی بسپاریم؛ اما در هر صورت اگر تصور می کنید تابلو فرش شما کثیف شده و نیاز به پاکسازی دارد و برای این کار علاقه ای به استفاده از قالی شویی ها ندارید توصیه می کنیم تا انتهای مطلب امروز با ما باشید.

قبل از هر کاری کل قاب تابلو را باز کنید و فرش داخل آن را به بیرون بیاورید؛ سپس توسط یک جارو برقی تمام قسمت های تابلو فرش را به خوبی غبار روبی کنید، دقت کنید تمامی غبار ها به خوبی پاک شوند چراکه همین غبارها می توانند در نتیجه پاکسازی شما اثر منفی بگذارند.

حال اطمینان حاصل کنید که رنگ های تابلو فرش پس نمی دهد؛ برای این منظور می توانید تکه ای دستمال سفید رنگ را به مقداری از ماده شوینده خود آغشته کنید و سپس بر روی قسمت کوچکی که دید ندارد بکشید، اگر فرش شما رنگ پس داد باید تمیز کاری تابلو فرش را به مراکز قالیشویی بسپارید. حال که آزمایش شما به اتمام رسیده اگر تابلو فرش رنگ پس نمی دهد مقداری از شامپو فرش را در مقداری آب سرد حل کنید و سپس با یک اسفنج بزرگ و نرم مقداری از محلول را بر روی تابلو فرش بکشید؛ حرکات شما باید یکنواخت و در یک جهت باشد.

زمانیکه اطمینان حاصل کردید تمامی آلودگی ها از سطح تابلو پاک شده است حال باید تابلو فرش را بر روی زمین و در محیطی که نسبتا گرم بوده و نور خورشید مستقیم به آن نمی تابد پهن کنید. این کار باعث می شود رطوبت تابلو فرش تبخیر شده و دیگر رنگ های آن با یکدیگر مخلوط نشوند. برای خشک کردن تابلو فرش‌هایتان یادتان باشد آنها را نباید را بر روی طناب پهن کنید، اینکار باعث تغییر شکل در تابلوی شما خواهد شد. پهن کردن تابلو فرش‌ها نیز زیر نور آفتاب کار درستی نیست چراکه ممکن است به بافت پارچه و رنگ های آن اثر منفی بگذارد؛ اگر اصرار به استفاده از نور خورشید برای خشک کردن دارید بهتر است تابلو فرش را به صورت بر عکس روی زمین پهن کنید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]