اسکانو

رنگ‌هایی که در دکوراسیون داخلی حالتان را خوب می‌کنند!

روانشناسی رنگ‌ها مبحثی بسیار عمیق است، مبحثی که هرچه بیشتر وارد آن شوید پی می‌برید که انتهایی برای آن نمی‌توان یافت… ترکیبات رنگی متفاوتی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها می‌توانند نشانگر شخصیت افراد باشند. رنگ‌هایی که در دکوراسیون داخلی استفاده می‌کنید هرکدام حرفی برای گفتن دارند و دقیقاً از رنگ‌های دکوراسیون می‌توان پی به شخصیت اصلی صاحب خانه برد. رنگ‌های متفاوت هر یک حالات متفاوتی را برای شما ایجاد خواهند کرد، برخی رنگ‌ها به شما آرامش را منتقل می‌کنند و برخی دیگر نیز ایجاد خشم و استرس خواهند کرد، فارغ از آنکه به چه رنگی علاقه‌مند هستید باید بدانید چه رنگ‌هایی می‌توانند در فضای داخلی شما ایجاد حالی خوب در ساکنین کنند و از فضای کوچک و یا بزرگ شما محیطی فرح بخش و شاد بسازند.

رنگ زرد در دکوراسیون داخلی

رنگ زرد از دسته رنگ‌های شادی‌آور به حساب می‌آید و در بدن منجر به ترشح هورمونی خواهد شد که احساس خوشایندی را به شما منتقل می‌کند. این رنگ نشان از آفتاب دارد و برای هر محیطی استفاده از آن توصیه می‌شود. تنها نکته‌ای که برای استفاده از زرد باید بدانید این است که رنگ زرد باید به عنوان جزییات در فضای شما ایفای نقش کند و به صورت غالب یک انتخاب خوب نخواهد بود. رنگ زرد در کنار رنگ‌های خنثی بیشترین جلوه گری را خواهد کرد بنابراین می‌توانید در کنار زرد از رنگ‌های خنثی همچون سفید، کرم،خاکستری و … استفاده کنید.

رنگ سبز در دکوراسیون داخلی

رنگ سبز از دل طبیعت گرفته شده و دقیقه به اندازه طبیعت می‌تواند طراوت و شادی را به فضای شما اضافه کند. سبز در روانشناسی رنگ‌ها از دسته رنگ‌های استراحت دهنده به چشم به حساب آمده و این آرامش خاطر می‌تواند احساس شادمانی بیشتری را به شما منتقل کند. از آنجایی که رنگ سبز منجر به تمدد اعصاب و آرامش می‌شود توصیه می‌شود از این رنگ در اتاق خواب استفاده شود.

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی

آبی یک رنگ آرام است، رنگی که در عین سردی می‌تواند آرامش وصف‌ناپذیری را به شما منتقل کند. این رنگ فشار خون را پایین آورده و استرس را در شما کاهش خواهد داد. آبی رنگی سرد است و استفاده از آن در نقاط مختلف خانه به خصوص دیوارها می‌تواند منجر به سردی زیاد فضای شما شود، از این رو استفاده از آبی اگر به عنوان رنگی غالب انتخاب شده است در تناژهای با ته مایه رنگ‌های گرم بهتر است.

رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی

 

قرمز یکی از رنگ‌های بسیار پر انرژی است، این رنگ برخلاف آبی ضربان قلب شما را بیشتر خواهد کرد و احساس شادی و هیجان زیادی را به شما منتقل می‌کند. استفاده از قرمز در اتاق خواب به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود اما اگر اصرار به استفاده از آن دارید بهتر است قرمز به صورت جزییات استفاده شود نه رنگی غالب، چراکه می‌تواند منجر به فعال شدن مغز شود و استراحت را از آن بگیرد.

رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی

صورتی از دسته رنگ‌های گرم و احساسی است، رنگی ملایم و دوست داشتنی که می‌تواند حس آرامش را به افراد منتقل کند. با آنکه بسیاری از افراد استفاده از صورتی را مناسب برای اتاق دخترانه می‌دانند، اما باید بدانید این رنگ قابلیت استفاده در هر فضایی را دارد. از آنجایی که رنگ صورتی استعداد در کوچک نشان دادن فضا دارد، بهتر است در محیط‌هایی از آن استفاده کنید که نور زیادی در آن جریان داشته و یا فضایی بزرگ است.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]