اسکانو
زیباترین شهر دنیا

زیباترین شهر دنیا کجاست ؟

در این مقاله 10 شهر زیبا در سراسر دنیا را به شما معرفی می‌کنیم ، شهرهایی که هر یک در نوع خود بسیار زیبا و منحصربه‌فرد هستند. این شهرها به دلیل معماری خاصشان و برخی دیگر به دلیل طبیعت زیبا و غیرمعمولشان معروف شده‌اند.

شهر بروژ در بلژیک

شهر بروژ
شهر بروژ

شهر بروژ در شمال غربی بلژیک قرار دارد. به شهر بروژ لقب ونیز شمال» را داده‌اند. این شهر درگذشته یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری دنیا محسوب می‌شد. منحصرترین ویژگی این شهر معماری قرون‌وسطایی آن است. در میان ساختمان‌های جذاب و محبوب این شهر شاهکار مایکل انجلو، کلیسای مریم مقدس نیز قرار دارد؛ اما این کلیسا معروف‌ترین ساختمان این شهر نیست. معروف‌ترین ساختمان شهر بروژ برج ناقوسی به‌جای مانده از قرن سیزدهم است. در این برج 48 ناقوس وجود دارد. در این شهر موزه، نمایشگاه و تئاترهای بسیاری وجود دارد که هرکدام در نوع خود بی‌نظیر هستند. شهر بروژ یکی از فوق‌العاده‌ترین جاهایی است که علاقه‌مندان هنر و فرهنگ می‌توانند از آن دیدن کنند.

کلیسای مریم مقدس
برج ناقوس

شهر بوداپست در مجارستان

بوداپست

بوداپست یکی از بزرگ‌ترین شهرهای اتحادیه و پایتخت سیاسی و فرهنگی مجارستان است. این شهر دارای ساختمان‌هایی است که همگی جزو میراث جهانی هستند. یکی از جذابیت‌های این شهر زیر آن قرار دارد. این شهر دارای قدیمی‌ترین و شاید قوی‌ترین خط آهن در دنیا است. همچنین این شهر در لیست 25 شهر زیبا و محبوب دنیا قرار دارد. این شهر سالانه میزبان 4.3 میلیون توریست از سراسر دنیا است.

شهر روم در ایتالیا

روم یکی از زیباترین شهرهای دنیاست. در این شهر آثار معماری تاریخی بسیاری وجود دارد که بسیاری آن‌ها را می‌شناسند و یا دیده‌اند. از این آثار فوق‌العاده می‌توان به ساختمان انجمن تراژان، پانتئون، آرامگاه رافائل، معابد و کلیساها اشاره کرد.

پانتئون
پانتئون
ساختمان انجمن تراژان
ساختمان انجمن تراژان

شهر فلورانس در ایتالیا

شهر فلورانس مرکز تجاری و ثروتمندترین شهر اروپا در قرون‌وسطی بود. معماری این شهر که از دوران رنسانس به‌جای مانده و این شهر را به یکی از زیباترین شهرهای دنیا تبدیل کرده است. در این شهر دیدنی‌های بسیاری برای علاقه‌مندان هنر و زیبایی وجود دارد . از دیدنی‌های فلورانس می‌توان به گالری آفیزی، قصر پیتی و  قصر سلطنتی اشاره کرد.

قصر سلطنتی
گالری آفیزی

شهر ریودوژانیرو در برزیل

ریودوژانیرو

شهر ریو دومین شهر بزرگ برزیل است . این شهر به طبیعت خارق‌العاده و سواحل زیبایش شهرت دارد. این شهر از سال 1999 میزبان فستیوال فیلم بین‌المللی است. کتابخانه بین‌المللی برزیل هشتمین کتابخانه بزرگ دنیا و بزرگ‌ترین کتابخانه در آمریکای لاتین است.

سواحل ریودوژانیرو

شهر لیزبون در پرتغال

لیزبون

شهر لیزبون پایتخت کشور پرتغال و یازدهمین شهر پرجمعیت در اتحادیه اروپاست. این شهر نقش مهمی در زمینه تجارت، آموزش، سرگرمی و هنر در دنیا دارد. معماری این شهر بسیار متنوع است و در خود آثاری را از سبک‌های مختلف معماری جای‌داده است. لیزبون یکی از قدیمی‌ترین شهرهای دنیا است.

لیزبون

شهر پراگ در چکسلواکی

پراگ

پراگ بزرگ‌ترین شهر جمهوری چک و پایتخت آن است. پراگ چهاردهمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا با معماری خارق‌العاده از عصر رنسانس است. یکی از ویژگی‌های جالب پراگ سن و قدمت این شهر است. این شهر هزار و صدسال قدمت دارد.

شهر پاریس در فرانسه

پاریس

پاریس، شهر عشق و هنر بی‌شک یکی از زیباترین شهرهای دنیا است . معروف‌ترین ویژگی‌های این شهر برج ایفل و پنیر فرانسوی است . پاریس به‌عنوان پایتخت فرانسه  یکی از مهم‌ترین شهرهای آن محسوب می‌شود که بسیاری از وقایع مهم تاریخی ازجمله انقلاب فرانسه در این شهر افتاده است. فرانسه به شهرهای زیبا،عطر و پاریس معروف است.

شهر ونیز در ایتالیا

ونیز

شهر ونیز در شمال شرقی ایتالیا قرار دارد. ونیز به‌عنوان زیباترین شهر جهان در سال 2014 انتخاب شد. این شهر دارای زیبایی منحصربه‌فردی است. شهر آبی، شهر نقاب‌ها، شهر پل‌ها و شهر کانال‌ها نامه‌ای دیگر ونیز است. مجله تایمز ونیز را رمانتیک‌ترین شهر اروپا می‌داند. این شهر به شهر موسیقی نیز شناخته می‌شود. بیشتر ساکنین این شهر به نواختن یک ساز مسلط هستند. این شهر همه‌چیز را در کار هم دارد، موسیقی، آب، قایق معماری بی‌نظیر و اقامتگاه‌های فوق‌العاده.

ونیز

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]