اسکانو
سقف کشسان

سقف کشسان سبک‌ترین سقف کاذب دنیا

مواد و مصالح جدید و مدرن در دنیای پیشرفته امروزی به طراحان و معماران کمک می‌کنند که با سهولت و تکمیل روش‌های سنتی با سازگاری بیشتر با محیط‌زیست به مقصود خود دست پیدا کنند. یکی از این مواد و مصالح نوین که حاصل ترکیب تکنولوژی و ایده‌های هوشمندانه معماران بوده است، سقف‌های کشسان است که امروزه به‌عنوان سبک‌ترین سقف‌های کاذب دنیا شناخته می‌شوند. سقف‌های کشسان درواقع از ورق‌های PVC غیرقابل اشتعال تشکیل می‌شود که توسط حرارت استحکام کافی به آن‌ها داده‌شده است. این نوع از سقف‌ها به جهت بازسازی و یا ساخت ساختمان‌های مورداستفاده قرار می‌گیرند که پس‌ازآن می‌توانید با انتخاب انواع سقف‌های موردنظر خود، طرح‌های ذهنیتان را پیاده‌سازی کنید.

ویژگی‌های سقف کشسان

سقف‌های کشسان همان‌طور که گفتیم دارای وزن سبکی هستند و این سبک‌وزنی را مدیون ترکیبات شیمیایی خاصی هستند که در آن‌ها بکار برده شده است. این نوع از سقف‌ها قابلیت تحمل ۲۵۰ kg در هر مترمربع باضخامت ۰/۱۸mm را نیز دارند. سقف‌های کشسان ضد اشتعال و عایق صوتی و حرارتی مناسبی بوده و در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.

 این نوع از سقف‌ها قابلیت تولید در هر ابعادی را داشته و از دسته سقف‌های قابل شستشو به‌حساب می‌آیند. انعطاف‌پذیری در برابر ضربات ناگهانی، ضد باکتری و ضدعفونی‌کننده‌ی محیط ویژه بیمارستان‌ها و اتاق‌های جراحی، قابلیت ترکیب ۷ نور به‌طور هم‌زمان، نصب آسان و سریع بدون ایجاد گردوغبار و خرابی و 10 سال ضمانت عدم‌تغییر رنگ و شکاف در محل دوخت از ویژگی‌های بارز این محصول است که نسبت به سقف‌های تولیدی دیگر متمایزش کرده است.

 یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این نوع از سقف‌ها که منجر به محبوبیت آن‌ها شده قابلیت چاپ طرح‌های مختلف است که به شما اجازه می‌دهد بدون محدودیت بتوانید نقش‌های مختلف و مورد سلیقه‌تان را بر روی آن‌ها چاپ کنید. مواد اولیه در این نوع از سقف‌ها مواد قابل بازیافت در طبیعت بوده و این نوع از پوشش‌ها از سرایت بیماری‌های میکروبی در محیط جلوگیری می‌کنند و قابلیت حذف بیش از ۵۰ نوع میکروب، باکتری و قارچ را دارا می‌باشند.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]