اسکانو
طراحی داخلی خانه

طراحی داخلی خانه کوچک 20 متری!

یک خانه زیر 50 متر را در نظر بگیرید! یک خانه کوچک که هیچ اتاق‌خوابی در خود ندارد و تنها یک سرویس بهداشتی و یک اتاق دارید که قرار است در آن زندگی خود را ادامه دهید… خیلی فضای دلگیر و کوچکی به نظر می‌آید؟ امروز می‌خواهیم یک طراحی داخلی از یک واحد کوچک بدون اتاق‌خواب و زیر 50 متر را برای شما معرفی کنیم. واحدی مسکونی که پس از دیدن آن قطعاً دید شما نسبت به خانه‌های کوچک عوض خواهد شد. همراه با ما باشید.

خیلی از محدودیت‌های موجود در فضا با انتخاب و تصمیمات هوشمندانه از بین خواهند رفت. وقتی صحبت از محدودیت فضا در میان است یکی از مهم‌ترین مسائل موجود استفاده بهینه از فضای در اختیار شماست. شما برای زندگی در یک واحد مسکونی حال بزرگ و یا کوچک، نیاز به یک آشپزخانه، فضای کار، فضایی برای استراحت، یک اتاق نشیمن و سرویس بهداشتی دارید. شاید در تصور بسیاری از شما فراهم کردن چندین فضا در یک محیط کوچک کار سختی باشد؛ اما خانه زیر 50 متر امروز می‌تواند کل طرز فکر شمارا تغییر دهد.

خانه امروز تقریباً 20 متر فضای مفید دارد که برای زندگی یک زوج جوان طراحی‌شده است. رنگی که برای کل خانه در نظر گرفته‌شده است رنگ خنثی سفید است، رنگی که می‌تواند بیش‌ازپیش به بزرگ‌تر شدن فضا کمک کند، برای جلوگیری از سردی و همچنین یکنواختی رنگ سفید از الگوهای هندسی کم‌رنگ طوسی نیز استفاده‌شده که برای بعد دادن به فضا و ایجاد ناهماهنگی تأثیر بسزایی در دکوراسیون داخلی داشته است.

در این خانه خبری از اتاق جداگانه نیست، پس در ایجاد فضایی مناسب برای استراحت از تخت خوابی استفاده شده که در طول روز داخل کمد پنهان بوده و فقط در زمان استراحت به روی زمین می‌نشیند، به این شکل فضای کامل شما در طول روز توسط تخت خواب و وسایل اضافی پر نشده و با این کار توانسته‌اید تا از بیشترین فضای خود به‌صورت بهینه استفاده کنید.

گوشه‌ای از دیوار می‌تواند مختص به تلویزیونی باشد که به دیوار پیچ شده و بخش دیگری از دیوار، در کنار تخت خواب کمدی قرار می‌گیرد که بتواند بیشترین فضا برای جاسازی لباس‌های ساکنین را فراهم کند. در این فضای کم می‌توان از مبلمانی چندمنظوره کمک گرفت؛ استفاده از مبلمان عثمانی و پاف ها نیز یکی دیگر وسایلی هستند که در فضاهای کوچک استفاده از آن‌ها توصیه می‌شود.

استفاده از رنگ چوب می‌تواند روح به فضای کوچک شما بدهد، گرما و صمیمیتی که چوب به فضای شما می‌دهد با هیچ‌چیز دیگری قابل‌مقایسه نیست، حال اگر در فضای کوچک شما و در کنار این چوب از یک گلدان طبیعی نیز بهره ببرید توانسته‌اید با انتخاباتی هوشمندانه فضایی بسیار دل‌انگیز برای خود ایجاد کنید.

گوشه‌ای از اتاق با یک شلف دیواری و یک صندلی کوچک دقیقاً می‌تواند جایی باشد که شما در طول روزبه کارهای خود بپردازید، محیطی زیبا و دنج که می‌تواند هر آنچه برای کار خود نیاز دارید را در فضایی کوچک گرد هم جمع کند. الگوی استفاده‌شده در سالن نشیمن در سرویس بهداشتی نیز پیاده سازه شده و ازاین‌رو هماهنگی بسیار زیادی در هر دو قسمت خانه پدید آمده، این الگوی تکراری در کنار رنگ سفید یکدست و چوب می‌تواند فضایی مدرن و درعین‌حال بزرگ و روشن در اختیار شما قرار دهد.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]