اسکانو
دکوراسیون خانه‌های کوچک

طراحی دکوراسیون خانه‌های کوچک و نورپردازی درست خانه

همیشه فضاهایی بزرگ در اختیار نداریم، گاهی اوقات ما می‌مانیم و خانه‌ای نسبتاً کوچک که تنها سلایق و خلاقیت‌های ماست که می‌تواند از فضای کوچکمان خانه‌ای زیبا و گرم و صمیمی بسازد؛ یکی از سبک‌های پرطرفدار در دکوراسیون داخلی خانه‌های کوچک سبک اسکاندیناوی است، به‌واسطه این سبک و فضایی روشن، آرام و ساده می‌توان محیطی الهام‌بخش و بسیار گرم و صمیمی در اختیار داشت.

 استفاده از مبلمانی ساده در کنار گیاهانی سبز از دل طبیعت با قرارگیری چند اثر هنری و معنادار برای شما می‌تواند خانه‌ای دلگیر را تبدیل به فضایی شیرین و گرم کند که لذت زندگی را برایتان چند برابر می‌کند. امروز می‌خواهیم طراحی داخلی خانه‌ای به سبک اسکاندیناوی را برای شما معرفی کنیم که بیشترین تمرکز آن بر روی نور طبیعی است که در خانه جاری بوده، درواقع نور طبیعی در این دکوراسیون حرف اول را می‌زند.

شاید در مرحله اول فکر کنید که داشتن یک قفسه با ظاهری ساده و البته تمیز و تقریباً مینیمالیستی برای یک دیوار داخل نشیمن کمی بزرگ و دور از ذهن باشد، اما باور کنید همین سادگی‌هاست که در کنار هم اگر به‌خوبی انتخاب شوند می‌توانند ظاهری بسیار زیبا داشته باشند.

گیاهان طبیعی را به فضای کوچک و پر از نور خود وارد کنید، دقیقاً همین گیاهان سبز هستند که در محیط می‌توانند زیبایی و رنگ و روح را اضافه کنند. استفاده از یک مبل نسبتاً بزرگ و هماهنگ با فضای شما می‌تواند مانند یک نقطه کانونی عمل کند، اگر فضای کوچکی دارید و می‌خواهید هم‌زمان در فضای خود از دودست مبلمان و یا یکدست میز ناهارخوری در کنار مبلمان استفاده کنید، بهتر است مبلمان را پشت به میز ناهارخوری و دقیقاً در جلوی تلویزیون قرار دهید تا همین مبل شما بتواند علاوه بر ایجاد فضایی برای تماشای تلویزیون نقش یک تفکیک‌کننده فضا را هم ایفا کند.

همه‌چیز را مطابق با سبک زیبایتان انتخاب کنید، رنگ‌ها را در هر قسمت خانه هماهنگ انتخاب کنید. همین هماهنگی‌ها در عین سادگی می‌توانند زیبایی بی‌حدوحصری به فضای شما بدهند. استفاده از ناهارخوری اسکاندیناوی در کنار گیاهانی سبز و زیبا می‌تواند برای انجام هر کاری مناسب باشد.

سادگی را تنها به نشیمن خود منتهی نکنید، این سادگی را به اتاق‌خواب خود نیز وارد کنید، همان رنگ آبی زیبایی که در نشیمن تکرار شد، این بار در اتاق‌خواب‌ها نیز نمایان شده و کل قاب پنجره را در برگرفته است، این نوع از رنگ‌آمیزی می‌تواند به‌شدت برای اتاق‌خواب‌های کوچک مؤثر عمل کرده و در کنار آرامش منجر به گسترش فضای دید نیز شود.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]