اسکانو
رنگ کابینت آشپزخانه

فاکتورهای مهم در انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه

قبل تر در مورد اهمیت آشپزخانه بارها و بارها برایتان نوشته‌ایم، همه به‌خوبی میدانید که آشپزخانه‌ها قلب هر خانه‌ای بشمار می‌روند و کلیه کارهای روزمره را می‌توان در دل آن‌ها انجام داد. کابینت‌ها در آشپزخانه یکی از اجزایی جداناپذیر هستند و با توجه به ابعاد و شکل ظاهری آشپزخانه‌ها بعضاً کل آن را در برگرفته و یا در برخی نقاط به‌صورت جداگانه حضور دارند؛ اما برای آنکه بتوانید در یک تغییر دکوراسیون رنگ مناسب کابینت‌ها را انتخاب کنید فاکتورهای مهمی وجود که در مطلب امروز می‌خواهیم به آن‌ها بپردازیم.

در انتخاب رنگ کابینت‌ها ابعاد فضا و متریال دیگری که در آن بکار رفته در کف و سطوح اهمیت زیادی دارند؛ چراکه در یک آشپزخانه عملکرد و زیبایی از نکات حائز اهمیت هستند. وقتی می‌خواهید رنگ کابینت‌ها را انتخاب کنید یادتان باشد ابعاد آشپزخانه از عوامل مهم در فضا بشمار می‌رود. دومین چیزی که اهمیت زیادی دارد میزان ورود نور طبیعی و نورپردازی در شب است، چراکه نورهای متفاوت در فضا می‌توانند منجر به روشن‌تر شدن و یا گرفته‌تر شدن فضا شوند بنابراین زمانی که بحث نور به میان است رنگ‌ها دارای درخشش‌های متفاوتی هستند.

بعد از در نظر گرفتن نور و ابعاد فضا می‌توان گفت سلیقه شخصیتان سومین فاکتوری است که در انتخاب رنگ کابینت‌ها تأثیر دارد. نگاهی به خود بیندازید، در طول مدت‌زمانی که با کابینت‌های قبلی سرکرده‌اید چه اندازه به تمیزی آن‌ها دقت کرده‌اید و برای آن‌ها وقت گذاشته‌اید؟ یادتان باشد برخی از تناژها رنگی نیاز به مراقبت بیشتری دارند و باید برای آن‌ها وقت بیشتری بگذارید.

استفاده از رنگ‌های خاص و مدرن در کابینت آشپزخانه

رنگ‌های خاص و مدرن رنگ‌هایی هستند که باسلیقه افراد هماهنگ هستند؛ این نوع از رنگ‌ها می‌توانند در آشپزخانه‌های قدیمی حس و حالی جدیدتری به فضا بدهند و آن حس قدیمی و کهنگی را از فضا بگیرند.

استفاده از رنگ‌های روشن و خنثی در کابینت آشپزخانه

رنگ‌های روشن تماماً مناسب برای فضاهای کوچک هستند و ظاهری مناسب به فضا می‌دهند. این رنگ‌ها اگر در برخورد با نور طبیعی باشند قدرت خیره‌کننده‌ای در بزرگ‌تر نشان دادن فضا خواهند داشت. رنگ‌های خنثی به‌سادگی می‌توانند با دیگر رنگ‌ها ترکیب‌شده و نتیجه‌ای شگفت‌انگیز ایجاد کنند.

استفاده از رنگ‌های شاد و گرم در کابینت آشپزخانه

اگر به دنبال آشپزخانه‌ای هستید که در آن انرژی در جریان باشد رنگ‌های شاد و گرم می‌توانند این انرژی را به فضای شما بدهند. استفاده از رنگ‌هایی همانند زرد، قرمز و نارنجی می‌توانند منجر به افزایش هیجان در فضای شما باشند، البته درصورتی‌که به‌صورت غالب در فضا استفاده نشوند.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]