اسکانو

معجزه رنگ یاسی در دکوراسیون داخلی

رنگ یاسی از خانواده بنفش‌ها بوده و رنگی است که میان دورنگ بنفش و ارغوانی قرارگرفته است. دورنگ بنفش و ارغوانی عموماً با یکدیگر اشتباه گرفته‌شده و به‌جای یکدیگر نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند؛ اما چیزی که در هردوی آن‌ها مشخص است این است که این دورنگ از ترکیب آبی و قرمز پدید آمده که در هرکدام یکی از تناژ های رنگی آبی و قرمز تشدید شده است.

 به صورتی که بنفش دارای ترکیب بیشتری از آبی بوده و ارغوانی دارای ترکیبات قرمز بیشتری است؛ اما یاسی که از خانواده رنگ‌های بنفش به‌حساب می‌آید از ترکیب رنگی بنفش و سفید پدید آمده است و زمینه رنگی آن به رنگ‌های آبی تمایل بیشتری دارد، ازاین‌رو است که رنگ یاسی در دکوراسیون داخلی با تناژهای مختلف از رنگ آبی همخوانی بسیاری دارد و یک ترکیب بی‌نظیر به‌حساب خواهد آمد.

رنگ یاسی تنها قابل‌استفاده در اتاق‌خواب نیست و مختص به جنسیتی خاص نبوده؛ ازاین‌رو می‌توانید از این رنگ چه در اتاق‌خواب‌های دخترانه و چه پسرانه نیز استفاده کنید.

رنگ‌های خانواده بنفش به دلیل آنکه دارای لطافت و حس آرامش هستند همگی انتخاب‌های مناسبی برای فضاهای دیگری جز اتاق‌خواب نیز می‌باشند. ازنظر روانشناسان ثابت‌شده رنگ‌های خانواده بنفش می‌توانند استرس را از محیط گرفته و آرامش را به افراد منتقل کنند؛ ازاین‌رو این رنگ می‌تواند انتخاب مناسبی برای دفتر کار نیز باشد.

امروزه رنگ یاسی به دلیل تناژ روشن و ملایمی که دارد یکی از رنگ‌های پرکاربرد و محبوب برای دکوراسیون داخلی بشمار می‌رود و می‌تواند حس لطافت را به محیط اضافه کند. این رنگ تقریباً خنثی بوده و در تناژهای متفاوت و با شدت‌های رنگی مختلف توسط رنگ بنفش و سفید تولید می‌شود.

رنگ یاسی ازنظر علم روان‌شناختی نشان از وقار، اصالت، عزت‌نفس داشته و درعین‌حال با ظاهری سلطنتی توانسته محیطی آرامش‌بخش ایجاد کند.

اگر تمایل به استفاده از ترکیبات رنگی بنفش و یاسی در دیوارها ندارید، می‌توانید از این ترکیب رنگی زیبا به‌صورت نقطه‌ای در فضای خود استفاده کنید. از کوسن‌هایی به این رنگ گرفته تا پرده‌ای با گل‌های یاسی و یا یک گلدان بنفش یاسی و جزییاتی به این رنگ می‌توان فضایی بسیار دل‌انگیز ایجاد کرد.

یادتان باشد رنگ یاسی در کنار رنگ‌هایی روشن و بارنگ‌هایی از طیف بنفش، پاستلی روشن، طیف‌های متفاوت از آبی و زرد می‌تواند به‌خوبی ترکیبات رنگی زیبایی را برای محیط شما به ارمغان بیاورد.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]