اسکانو
چسب‌های لاستیکی

معرفی متریالی جدید با نام چسب‌های لاستیکی

همیشه پیشرفت تکنولوژی در متریال و مواد و مصالح ساخت‌وساز نیست، برخی از این پیشرفت‌ها کمک می‌کنند تا بتوانید به‌سادگی از وسایل کهنه خود نیز سال‌های سال استفاده کنید. امروزه چسب‌های شکل‌پذیری ساخته‌شده‌اند که می‌توانند کمک‌حال شما درترمیم بسیاری از وسایل منزل باشند. این چسب‌ها با عنوان چسب‌های لاستیکی ساخته‌شده‌اند و به کمک آن قادر هستید تا قطعات آلومینیوم، شیشه، فولاد، سرامیک، چوب و حتی پلاستیک و لاستیک را به یکدیگر بچسبانید!

 این چسب‌ها پایدار بوده و به‌سادگی توسط دست شکل می‌گیرد. ایده اولیه این طرح توسط Jane Ni Dhulchaointigh که یک طراح مصالح است داده‌شده است.

 اعتقاد این طراح بر آن است که به کمک مصالح جدید می‌توان به هدر رفت مواد کمک کرد و به‌سادگی قابلیت‌های مواد را ارتقا داد.

 چسب لاستیکی توسط سیلیکون ساخته‌شده و پس از انجام عملیاتی بر روی آن به حالت لاستیکی تغییر شکل می‌دهد، این چسب زیست‌تخریب‌پذیر نیست و در مواد تشکیل‌دهنده آن از مواد نفتی شیمیایی استفاده‌نشده است، همچنین این نوع از چسب‌ها توسط مصرف انرژی کمی به تولید رسیده‌اند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]