اسکانو
تبلیغات اینترنتی

نکاتی که مشاوران املاک برای تبلیغات اینترنتی کسب و کار خود باید بدانند

در مطالب گذشته اهمیت استفاده از شبکه های مجازی و اجتماعی را برای رونق به کسب و کار مشاوران املاک بیان کردیم. تکنولوژی پیشرفت کرده و این روزها دیگر نمی توان تنها با اکتفا به روش های گذشته کسب و کار را رونق داد. گاهی اوقات لازم است کمی پا را فراتر گذاشته و از روش های دیگر نیز برای رشد و معرفی کسب و کارمان به دیگران استفاده کنیم. شبکه های اجتماعی و بستر تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین دوستان شما در تبلیغ و معرفی کسب و کارتان به مردم هستند. اما در این زمینه لازم است چند نکته کلیدی را رعایت کنید تا به واسطه آنها نتیجه ای مطلوب در اختیارتان قرار بگیرد.

محتوای مفید و متناسب با حیطه کاری خود ایجاد کنید

داشتن محتوایی ویژه و مرتبط با کارتان اولین گام در به موفقیت رسیدنتان خواهد بود. این محتوای مفید می تواند از اطلاعات املاک، تکنولوژی ها روز ساختمان سازی، خانه داری و کلا هر چیزی که به نوعی با املاک در رابطه تنگاتنگ می باشد انتخاب شوند. اما نکته ای را نیز باید مد نظر قرار بدهید، نوشتن محتوای مناسب نیاز به افرادی با تجربه داد، از این رو نمی توان با سر هم کردن چند جمله محتوایی مناسب ایجاد کرد. دقت داشته باشید که ساختن محتوای نامناسب منجر به کاهش بازدید‌های شما شده و این باور را در شما ایجاد می کند که رسانه‌های ‌اجتماعی، مناسب کسب و کار آژانس های املاک نیستند.

فضای رسانه اجتماعی خود را پر از آگهی های مختلف نکنید

از اینکه به صورت مداوم به تبلیغ کار خود و قرار دادن آگهی های خرید بپردازید جدا خودداری کنید، گاهی لازم است محتوایی مفید برای اطلاعات عمومی افراد ایجاد کرده و در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید. از این رو با اشتراک مطالب مفید می توانید نشان دهید که دانش زیادی راجع به صنف املاک دارید. این اطلاعات عمومی مناسب کمک می کنند تا افراد اسم شما را همیشه در ذهن داشته و در مواقعی که قصد به خرید و یا فروش ملک خود را دارند به شما رجوع کنند.

ارتباط های مفید در شبکه های مجازی برقرار کنید

با استفاده از روش های متفاوت افراد را به خود جذب کنید، به طور مثال همیشه لازم نیست از محتوای شخصی خود استفاده کنید، برخی اوقات محتوای همکاری با سابقه که در شبکه اجتماعی خویش قرار داده را بر روی شبکه های اجتماعی خود منتشر کرده، و از آنها نیز بخواهید که برای شما اینکار را انجام دهند، از این رو تعداد مخاطبان شما روز به روز افزایش پیدا می کند، از سویی دیگر بازدید از مطالب و آگهی های خرید و فروش شما نیز چندین برابر می شود. نکته دیگر این است که داخل متونی که می نویسید از دیگر مطالب داخل سایتتان لینکی قرار دهید، اینکار به مخاطبان اجازه می دهد در آنِ واحد بتوانند دسترسی به دیگر مطالب مرتبط همان متن نیز داشته باشند، از طرفی اگر متن شما  در سایت دیگری استفاده شود، شما از طریق این نوع از لینک ها بازخورد های بیشتر و بازدید مطالب بیشتری دریافت خواهید کرد.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]