اسکانو
دیوار پوش‌های کامپوزیت

هر آنچه باید در مورد دیوار پوش‌های کامپوزیت بدانید

استفاده از چوب و سنگ در نمای داخلی اگرچه زیبایی بیش‌ازحد تصوری به فضای داخلی ما می‌دهد اما مشکلات خود را نیز به همراه خواهد داشت که یکی از آن‌ها قیمت نسبتاً بالای این متریال خواهد بود. علاوه بر این نوع از متریال دارای روش‌های نگهداری خاص خود بوده و باید آن‌ها را همواره به ذهن خود بسپارید تا آسیبی به آن‌ها وارد نشود. امروزه دیوار پوش‌های جدیدی تولیدشده که مدلی مصنوعی از این نوع متریال طبیعی بوده که نام کامپوزیت را به خود گرفته‌اند. این نوع از متریال دارای تنوع زیادی است و شما علاقه‌مند به هر نوع متریال طبیعی که باشید می‌توانید طرح موردعلاقه خود را انتخاب کنید.

ویژگی‌ها و مزایای دیوار پوش کامپوزیت

از مزیت‌های دیوار پوش‌های کامپوزیتی می‌توان قابلیت شکل‌پذیری و انعطاف بالا اشاره کرد؛ بنابراین شما مشکلاتی که در کار با سنگ و یا آجر را داشتید را دیگر نخواهید داشت. به‌علاوه اینکه این نوع از متریال عایق صوتی، رطوبت و حرارت بسیار خوبی بشمار خواهند رفت. دیوار پوش‌های کامپوزیت به نسبت متریالی دیگر همچون چوب و سنگ دارای قیمت مناسب‌تری هستند و در مقایسه با نمونه‌های واقعی خود از وزنی سبک بهره برده‌اند.

این نوع از دیوار پوش به‌راحتی قابلیت رنگ‌پذیری داشته و کاربران بسته به سلیقه خود می‌توانند هر نوع رنگ دلخواهی را بر روی آن پیاده‌سازی کنند. نصب راحت و سریع و قابلیت اجرا در محیط داخلی و خارجی ساختمان، مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش، استحکام بالا در برابر ضربه، امکان استفاده در فضاهای مسکونی، اداری و تجاری و جابه‌جایی راحت در هنگام نقل‌مکان از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع از دیوار پوش است.

دیوار پوش‌های کامپوزیتی اغلب در ابعاد ۱۳۰ در ۲۳۰، ۱۳۰ در ۲۸۰ و ۱۰۰ در ۳۰۰ تولید می‌شوند و جنس عمده آن‌ها از رزین است؛ این نوع از متریال به‌شدت دارای نمای طبیعی بوده و شما به‌سختی متوجه مصنوعی بودن آن خواهید شد. این متریال بسیار جلوه‌ای شیک و مدرن به فضای شما داده و به‌سادگی در کنار دیگر مصالح در فضای داخلی و خارجی شما جای خوش خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]