اسکانو
مشتری مشاور املاک

چند نکته برای مشتری یابی بهتر توسط مشاوران املاک

مشتری یابی اولین و مهمترین امر در شغل مشاوره املاک است و البته یکی از مواردی است که مشاوران املاک اغلب آن را دست کم میگیرند. راه های متفاوتی برای یافتن مشتریان احتمالی برای شما معرفی کرده ایم؛ در مطلب امروز سه نکته مهم که می تواند در جذب مشتری و در واقع همان مشتری یابی به شما کمک کنند را آماده کرده ایم؛ همراه اسکانو باشید.

بیشتر از فکر خود استفاده کنید تا از زبانتان

آیا در ذهن خود سوالات و جملاتی ساختار یافته و مناسب در خصوص خرید ملک، اجاره آپارتمان، خرید یک مغازه و مواردی از این دست دارید؟ سوالات و جملات ساختار یافته در واقع ناشی از اطلاعات کامل شما در زمینه ای کاریتان هستند. این دست از اطلاعات به شما کمک می کنند تا هدایت یک گفتگو را بر دست خود گرفته و هر زمانی که مشتری از شما سوالی داشته باشد بتوانید به سادگی جوابی صحیح و قانع کننده به وی دهید. قبل از آنکه صحبت کنید خوب گوش دهید، ببینید مشتری در واقع چه چیزی می خواهد، در ذهن خود مشتری و شرایطش را تحلیل کنید و سپس شروع به حرف زدن کنید، این کار به شما اجازه می دهد در هنگام صحبت با او کنترل همه چیز دست شما باشد.

گفتگو با دیگران را به خوبی تمرین کنید

لحن، صدا، آرامش و تسلط بر تمامی کلماتی که می گویید همگی از نکاتی هستند که در یک مکالمه با مشتری شما تاثیر دارند و برای یافتن صحیح آنها نیاز به تمرین خواهید داشت. صدای خود را در یک گفتگو با مشتری ضبط کنید، در مواقع دیگر گوش کنید و نقاط مثبت و منفی آن را بیابید. فکر کنید به اینکه شما در مقابل مشتریانی که به دنبال خرید مغازه، خرید آپارتمان، خرید ویلا، اجاره و رهن خانه و …. هستند به چه اطلاعاتی نیاز خواهید داشت، پس از آن اطلاعات خود را تکمیل کرده و در ذهن خود سناریویی طراحی کنید از جملات و سوالات مشتری و پاسخ های درستی که می توانید به او بدهید.

مشتری خود را به خوبی بشناسید

تا زمانیکه سطح مالی طرف مقابل خود را نسنجیده اید شروع به صحبت نکنید؛ شما باید مشتری خود را به خوبی بشناسید در غیر اینصورت توانایی شما در فروش ملک زیر سوال خواهد رفت. اول ببینید که توان او در خرید ملک به چه صورتی است؛ اگر توانایی بالایی در خرید ملکی مشخص ندارد پس وقت خود را روی ملک دیگری گذاشته در غیر این صورت گفتگویی بی فایده دارید که هم وقت خود را تلف کرده و هم توانایی هایتان را زیر سوال برده اید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]