اسکانو

4 نکته ضروری برای نوشتن آگهی فروش ملک

آگهی‌هایی که مداوم منتشر می‌شوند، می‌توانند به شما کمک کنند تا توجه یک گروهی از مخاطبان خاص به شما جلب شوند؛ و قطعاً کسانی که این نوع از آگهی‌های انتشاری را می‌خوانند به دنبال چیز خاصی در بین آن‌ها می‌گردند. برای آنکه بتوانید آگهی‌های املاک و مستغلاتی منتشر کنید که نتیجه‌بخش باشند الزامی است تا چند نکته را در نظر بگیرید:

عکسی قوی از نمای خارجی ساختمان انتخاب کنید

طبق مطالعات انجام‌شده همه خریداران حدود 20 ثانیه به نگاه کردن نمای خارجی خانه می‌پردازند. این مدت‌زمان برابر است با دو برابر مدت‌زمانی که آن‌ها به تماشای هر تصویر دیگری می‌پردازند. بنابراین برای آگهی خود در فضای مجازی حتماً عکسی قوی را انتخاب کنید. بهتر است این عکس،عکسی از نمای خارجی یک‌خانه باشد تا توجه مشتری را به خود جلب کند.

تیترهای جذاب بنویسید

دانستن یک نکته ضروری است، آن‌هم این است که اگر تیتر مطلب شما جذاب نباشد، قطعاً مخاطبان شما آن آگهی را نمی‌خوانند! یک تیتر قوی انتخاب کرده که در مشتری شما جلب‌توجه کند. تیترهایی که علاوه بر کوتاهی بیان‌کننده بزرگ‌ترین جزییات ملک شما باشند، به‌طور مثال ” آپارتمان لوکس – فروش فوری با بهترین قیمت” و یا ” فروش آپارتمان لوکس در بهترین نقطه شهر”

هوشمندانه عمل کنید و از کلمات قابل‌فهم برای همه استفاده کنید

از کلماتی درفروش املاک خود در آگهی‌ها استفاده کنید که برای همه قابل‌فهم هستند. همه به زبان تخصصی املاک آشنایی ندارند، پس بهتر است برای نشر آگهی ملک خود از کلماتی قابل‌فهم استفاده کنید. یادتان باشد استفاده از کلماتی همچون مصالح عالی، چشم‌انداز، آپارتمان لوکس می‌تواند نظر افراد را برای مطالعه آگهی شما جلب کند.

همیشه آدرس اینترنتی خود را در آگهی قرار دهید

قبلاً هم گفته‌ایم، بازهم خواهیم گفت، در آگهی‌های فروش از نشانی اینترنتی خود استفاده کنید. مشتریان امروزی دوست دارند قبل از مکالمه و تماس‌های حضوری، در بستر اینترنت با شما آشنایی پیدا کنند. ازاین‌رو آدرس وب‌سایت املاک خود را در آگهی‌های فروش قرار دهید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]