اسکانو
جزیره‌های فروشی

5 جزیره قابل خرید و فروش برتر جهان

بهترین راه برای دوری از دنیای شلوغ و پر سروصدای امروز و زندگی به سبک دلخواه خودتان خرید یک جزیره خصوصی است. شاید در ابتدا خرید یک جزیره خیلی عجیب و دور از ذهن به نظر رسد، اما معملات جزایر ختصاصی یکی از کسب‌وکارهایی است که امروزه رواج پیدا کرده و این جزیره‌ها متقاضیان فراوانی دارند. شما هم می‌توانید صاحب یکی از این جزیره‌ها شوید و دور از یاهوی جهان حمام آفتاب بگیرید؛ البته به‌دست آوردن چنین آرامشی به هیچ وجه ارزان نیست و شما برای خرید یک جزیره اختصاصی نیاز به یک حساب مالی بسیار بزرگ دارید. در این مقاله 5  جزیره اختصاصی لوکس از سراسر جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. جزیره هانس لولیک (Hans Lollik Island)

این جزیره در حوالی سنت توماس در میان جزایر ویرجین آمریکا واقع شده و یکی از مناسب‌ترین نقاط جهان برای بازیابی سلامت جسمی و استراحت روانی است. این جزیره زیبا تنها 10 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی سیریل ای کینگ فاصله دارد و این یکی از دلایل اصلی محبوبیت این جزیره است. قیمت این جزیره 29.5 میلیون دلار است.

  1. جزیره داربی (Darby Island)

این جزیره ی چوب پنبه‌ای که در دریای کارائیب قرار گرفته در یکی از خوش‌منظر ترین مناطق باهاماس قرار گرفته است. سواحل اختصاصی، و باند فرود برای جت شخصی شما در آن فراهم است. در عین حال این جزیره تنها حدود 150 کیلومتر از ناسوا پایتخت باهاماس فاصله دارد. این جزیره که در قلب سیصد جزیره‌ی ناشناخته‌ی دیگر قرار گرفته دارای بسیاری از امکانات شگفت‌انگیز برای ماهی‌گیری و موج‌سواری در پیرامون خویش است. با پرداخت 40 میلیون دلار تمام جزیره به‌علاوه‌ی قلعه‌ی شخصی بنا شده در آن که قدمت آن به 1938 باز می گردد از ان شما خواهد بود.

  1. جزیره پناهگاه (Shelter Island)

این جزیره‌ی زیبا دارای قریب به 10 هکتار وسعت است. عمارت این جزیره بر زیربنای بسیار مستحکمی از گرانیت سربرافراشته و تنهایی در مجاورت دریاچه‌ی فلَت‌هِد به قرار گرفته است. شاید بتوان این سازه را که حدود 10 هزار متر مربع وسعت دارد، ویژه‌ترین نقطه‌ی خصوصی در ایالت مونتانا به حساب آورد. از کنار دریاچه که حدود 3 هزار متر دور شویم به پارک مشهور ملی گلاسیر می‌رسیم. این خانه‌ی 59.5 میلیون دلاری 8 حمام و دستشویی، و تا چشم کار می‌کند انبوهی از امکانات تفریحی و سرگرمی برای شما فراهم آورده است.

  1. جزیره آپو (Apo Island)

جزیره‌ی آپو که در منطقه‌ی بارانگی بینتوان واقع شده داری تالابی بسیار زیباست که به شدت با سواحل و صخره‌های مرجانی محاصره شده و پیرامون آن را بوته‌های فراوان پوشانده‌اند. در اطراف آن نیز بسیاری از درختان میوه و نارگیل بر زمین‌های ناهموار آن روییده است. سواحل آن که غنی از مواد کانی است نه تنها از نوع خشن و صخره‌ای است بلکه در قسمت‌هایی از ماسه‌ی نرم پوشیده شده است. نزدیک‌ترین شهر فیلیپین به این جزیره کورون است که با قایق حدود یک ساعت و نیم با آن فاصله دارد. با پرداخت 72 میلیون دلار صاحب جزیره‌ای می‌شوید که حتی دارای امکانات مخابراتی است. البته فراموش نکنید که این جزیره فاقد برق و آب شهری است و برای آن باید فکری بکنید.

  1. جزیره رانگای (Rangali Island)

جزیره ی رانگای که تنها 25 دقیقه با شهر فوکت در تایلند فاصله دارد، نزدیک به 45 هکتار وسعت دارد. این جزیره‌ی حیرت‌انگیز، منزل‌گاه سواحل شنی سفیدی است که باران‌های باطراوت بهاری را برخود می بینند. با قیمت 160 میلیون دلار آن را می‌توان بزرگترین شبه‌جزیره‌ای دانست که در همه‌ی این مناطق در معرض فروش قرار داده شده اشت. این جزیره‌ی خاص دارای آب شهری، آنتن‌دهی تلفن همراه، و ژنراتوری برای تامین همه‌ی نیازهای برقی شماست.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]