اسکانو
5 هرم مهم در دنیا که باید آنها را ببینید

5 هرم مهم در دنیا که باید آنها را ببینید

صحبت از هرم که به میان می آید، ذهنمان به سوی اهرام مصر می رود. اما جالب است بدانید اهرام مصر تنها هرم های موجود در کره زمین نیستند و در کشورهای دیگر هم می توان این هرم های رمز آلود را یافت. هرم ها در زمان های گذشته به عنوان یک مکان مقدس بشمار می رفتند، اما امروزه این نوع از هرم ها تنها به مکان های با ارزش تاریخی و گردشگری تبدیل شده اند که گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده اند. اگر شما هم اهل گردش دور دنیا هستید و علاقمند به آشنا شدن با فرهنگ ملل مختلف، توصیه می کنیم از این 5 هرم مهم دنیا دیدن کنید.

اهرام گویمار (Pyramids of Guimar)

اهرام گویمار (Pyramids of Guimar)

تنریف یکی از مناطق شناخته شده در جزایر قناری بشمار می رود. این منطقه دارای هتل های ارزان قیمتی بوده و پرواز به آن به نسبت بسیاری از مراکز دیگر ارزانتر است؛ از این رو تبدیل به یکی از پر بازدید ترین مکان های دنیا شده است. هرم گویمار نیز در این منطقه قرار گرفته و بر روی صخره های آتشفشانی ساخته شده است، جالب است بدانید دلیل رمز آلود بودن این اهرام این است که هیچ کس نمیداند آنها توسط چه کسانی ساخته شده اند!

هرم های مرو (Pyramids of Meroe)

هرم های مرو (Pyramids of Meroe)

در جنوب مصر هرم های مرو قرار گرفته اند؛ این هرم ها گویای تمدنی متفاوت با آن چیز هایی هستند که تا کنون شناخته اید. در این محوطه 50 هرم متفاوت قرار گرفته که در یک منطقه بیابانی ساخته شده اند. هرم های مرو در واقع یکی از دیدنی ترین های دنیا بوده و در جایی در سودان قرار دارد. جالب است بدانید هرم های سستیوس در رم دقیقا از هرم های مرو کپی برداری شده اند.

مقبره ژنرال (Tomb of the General)

مقبره ژنرال (Tomb of the General)

مقبره ژنرال به عنوان مقبره شرق شناخته می شود، این مقبره در چینی جیلین در شرق چین ساخته شده و در گذشته محلی برای زندگی پادشاهان کره ای بوده ست.

هرم Brihadeeswarar

هرم Brihadeeswarar

این هرم در هند قرار دارد. در قرن یازده قبل از میلاد مسیح این هرم برای امپراطوری تامیل ساخته شد که دارای معماری ویژه ای با جزییات بسیار زیبا بوده که آن را تبدیل به یک مکان دیدنی کرده است. مطمئن باشید هر تکه از این هرم شما را برای مدتی مبهوت خود خواهد کرد.

چیچن ایتزا (Chichen Itza)

چیچن ایتزا یکی از معروفترین مجموعه هرم های دنیا بشمار می رود. این هرم درمکزیک قرار دارد و ساختاری حیرت آور دارد که در سال 2007 به عنوان عجایب هفتگانه به ثبت رسید. دیدن این هرم ها شما را با تمدنی از مردم گذشته آشنا می کند که دیگر بین ما نخواهند بود.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]