اسکانو
بازاریابی آنلاین

9 راه بازاریابی آنلاین ساده و رایگان برای مشاوران املاک

وب‌سایت‌های مشاوره املاک یکی از قدرتمندترین‌های بازاریابی برای کار شما به‌حساب می‌آیند؛ حتی اگر برای شغل خود در بازار مسکن وب‌سایتی ندارید، اسکانو می‌تواند کمک شما باشد و 24 ساعت از شبانه‌روز خدمات و آگهی‌های فروش شمارا به مشتریان عرضه کند؛ اما اگر وب‌سایتی برای خوددارید خوب است بدانید که 9 مکان وجود دارد که به‌سادگی می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و به‌آسانی و به‌صورت رایگان سایت خود را تبلیغ کند.

کارت ویزیت

کارت ویزیت اولین چیزی است که می‌توانید در هر ملاقاتی از آن استفاده کنید؛ یادتان باشد هر ملاقاتی می‌تواند مشتری بالقوه‌ای برای شما داشته باشد؛ ازاین‌رو همیشه تعدادی کارت ویزیت همراه خود داشته باشید که نشان اینترنتی وب‌سایت شما در آن درج‌شده باشد. اگر تمایلی به دادن کارت ویزیت ندارید، چند خودکار تبلیغاتی بانام و آدرس اینترنتی خود همراه داشته باشید و در ملاقاتتان آن را به مشتری‌های احتمالی هدیه بدهید.

صفحه فیس‌بوک

فیس‌بوک وب‌سایتی است که در آن به‌سادگی می‌توانید سایت خود را تبلیغ کنید. تنها لازم است یک بیوگرافی کامل از خود و کارتان در آن داشته باشید و برخی از مطالب وب‌سایتتان را در آن با بقیه به اشتراک بگذارید. یادتان باشد آدرس وب‌سایت و عکس پروفایلتان نشان از آدرس اینترنتی شما داشته باشد.

پروفایل توئیتر

می‌توانید در پروفایل توئیترتان یک لینک به وب‌سایتتان بدهید و از این طریق بازاریابی راحت و ارزان‌قیمت را تجربه کنید.

پروفایل Pinterest

Pinterest یک مکان برای مشاوران املاک به‌حساب می‌آید که به‌سادگی می‌توانند اطلاعات خود را در آن قرار داده و مشتریان احتمالی و بالقوه را بیابند.

پروفایل اینستاگرام

فضایی که به‌سادگی میلیون‌ها آدم در آن حضور دارند و شما به‌سادگی می‌توانید از آن برای قرار دادن لینک سایت و اطلاعاتتان استفاده کنید.

پروفایل لینکدین

لینکدین درواقع یک فضای کاری به‌حساب می‌آید که در آن می‌توانید هم توسط یک پروفایل شخصی اقدام به بازاریابی کنید و هم می‌توانید پروفایلی جداگانه به نام مشاوره املاکتان ثبت کنید.

صفحه Google+

گوگل پلاس نیز همانند فیس‌بوک بوده و به‌راحتی با اطلاعاتی کامل از خود می‌توانید به بازاریابی بپردازید.

ایجاد محتوا و مطالب در وبلاگ

یک وبلاگ برای وب‌سایت خود بس یازید و در آن به انتشار مقالات در حوزه کاری خود بپردازید؛ یادتان باشد آدرس وب‌سایت شما دقیقاً چیزی است که در تمامی قسمت‌های وبلاگ و متن‌های شما باید خودنمایی کند.

نظر دادن در وبلاگ‌ها و انجمن‌های دیگر

انجمن‌ها و وبلاگ‌های متفاوتی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها عضو شده نظرات کارشناسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید؛ از این طریق تعداد افراد زیادی با توانایی‌های شما آشنا شده و می‌توانند با اعتماد به وب‌سایت شما سر بزنند.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]