اسکانو
بهترین منطقه تهران

بهترین منطقه تهران و نرخ واحدهای معامله‌شده در آن

تقاضای این روزهای بازار مسکن برای واحدهای میان متراژ و عملاً زیر ۱۰۰ متر بوده که این واحدها باقدرت خرید دهک‌های متوسط و ضعیف جامعه هماهنگ است. در بازار این روزهای مسکن خانه‌هایی که زیر ۱۰۰ متر ساخته‌شده باشند زودتر از رکود خارج‌شده و خانه‌های لوکس همچنان در دوره رکود خود به سر می‌برند و عملاً تقاضا برای خرید آن‌ها کم بوده و گذر دوره رکود در آن‌ها بسیار طولانی‌تر از واحدهای دیگر خواهد بود.

گزارش‌ها بانک مرکزی نشانگر آن است که در مردادماهی که گذشت، در میان مناطق ۲۲ گانه از تهران منطقه ۵ سهم ۱۵.۸ درصدی از کل معاملات انجام‌شده را به‌صورت قراردادهای مبایعه‌نامه‌ای به خود اختصاص داد، دراین‌بین منطقه ۴ دارای سهم ۱۱ درصدی و منطقه ۲ دارای سهم ۹.۹ درصدی از معاملات بوده و در رتبه‌های دوم و سوم قرار می‌گیرند. ۷۳ درصد از مابقی سهم به ترتیب متعلق به مناطق ۱۴،۸،۱۰، ۷،۱،۱۵ و ۱۱ بوده است.

دراین‌بین منطقه ۵ از مناطق پرطرفدار تهران به‌حساب می‌آید که شامل نواحی آیت‌الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، باغ فیض، بلوار تعاون، بلوار فردوس، بولیوار، بیمه، جنت آباد، سازمان برنامه ، ستاری، سردار جنگل، سولقان، شاهین، شهر زیبا، شهران، شهرک اکباتان، شهید مهدی باکری، پونک و پیامبر بوده که در روزهای گذشته واحدهای آن‌ها در متراژهای متفاوت باقیمت‌های زیر عرضه‌شده‌اند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]