اسکانو
طراحی داخلی خانه‌ کوچک

طراحی داخلی خانه‌ کوچک به رنگ خاکستری و زرد

برخلاف تصور همه‌کسانی که خانه‌های کوچک را فضایی خفه و شلوغ می‌دانند، امروز می‌خواهیم یک طراحی داخلی خانه کوچک دیگر بارنگ‌های زیبای زرد و خاکستری برای شما معرفی کنیم. فضاهای کوچک همیشه لبریز از وسایل نیستند، همیشه تنگ و تاریک و دلگیر نیستند، این بار می‌خواهیم به شما نشان دهیم که اگر رنگ‌ها و وسایل را هوشمندانه انتخاب کنید حتی از یک سوییت کوچک نیز می‌توان فضای دید گسترده‌ای در اختیار داشت.

خانه امروز از عنصری به نام چوب و رنگ‌هایی خاکستری و زرد کم‌رنگ و سفید بهره برده است. خانه‌ای که بارنگی خنثی پوشیده شده سپس با هنرمندی تمام و استفاده از چوب و زرد کم‌رنگ لهجه‌ای شیرین و شاد به خود گرفته است. در خانه‌های کوچک که مانور دادن در آن‌ها خیلی امکان‌پذیر نیست، از همه‌چیز به‌صورت بهینه استفاده کنید. چرخی به اطراف خود بزنید و بهترین‌ها را برای فضای کوچک خود استفاده کنید. اگر خانه شما پرنور است و در طول روز از نور طبیعی بهره می‌برد پس شما کاملاً خوش‌شانس بوده‌اید و می‌توانید با ترکیب نور و رنگ‌های موجود در فضای خود، محیطی بزرگ‌تر ازآنچه هست تصور کنید؛ اما یادتان باشد یک نورپردازی مناسب می‌تواند شمارا شب‌هنگام از دلگیری بیش‌ازحد نجات دهد.

مطابق با فضا مبلمان خود را انتخاب کنید، هیچ اصراری برای استفاده از انواع مدل‌های خاص نیست؛ یکدست مبلمان ساده برای خانه‌های کوچک و مدرن کفایت می‌کند و طبق یک قاعده کلی هرچه فضای کوچک‌تری در اختیاردارید بهتر است از مبلمان ساده‌تری استفاده کنید. یکی از جذابیت‌های طراحی دکوراسیون این واحد کوچک استفاده از رنگ زرد کم‌رنگ به‌صورت نقطه‌ای در فضاست؛ تکه‌ای از میز قهوه‌خوری که به رنگ زرد درآمده و یا کوسن مبلمان که در گوشه‌ای از آن قرارگرفته به همراه یک گلدان ساده و سفیدرنگ که گل‌های وحشی زیبایی را در خود جای‌داده است دقیقاً همان چیزی است که توانسته سادگی و زیبایی را یکجا برای این واحد کوچک به ارمغان بیاورد.

استفاده از دو تناژ از رنگ خاکستری به همراه یک قفسه کتاب سفیدرنگ دقیقاً محیطی دنج و آرام را پدید آورده که می‌توانید با خیالی آسوده به مطالعه کتاب‌های موردعلاقه خود بپردازید. همیشه قرار نیست تزیینات و دکوری‌ها خود را همانند دیگر خانه‌ها انتخاب کنید؛ یک‌قسمتی از دیوار نشیمن خود را اختصاص دهید به چیزهایی که به آن‌ها تعلق‌خاطر دارید، استفاده از دوچرخه‌های قدیمی که حس و حال خوب گذشته را برای شما زنده می‌کنند، ضبط‌صوت قدیمی، یک گرامافون زیبا و یا حتی آلات موسیقی که به آن‌ها عشق می‌ورزید همگی می‌توانند در گوشه‌ای از این دیوار جای گرفته و علاوه بر آنکه فضایی شخصی برای شما ایجاد کنند که گویای سلایق شما است، زیبایی فضای شمارا نیز چندین برابر خواهند کرد.

اتاق‌خواب اما برای فضای کوچک خانه امروز دارای یک میز به همراه کشو با یک‌تخت و کمد و چند قفسه است. طراح با هنرمندی هر چه تمام میز کار و کشوهای موردنیاز ساکنان را به زیبایی در کنار پنجره طراحی کرده است، روشی که در آن بیشترین استفاده از فضا خواهد شد و تمامی قسمت‌های یک محیط هدف قرار داده می‌شود. الگوی رنگی که در قسمت‌های مختلف بکار برده شده برای هماهنگی بیشتر فضاهای مختلف در اتاق‌خواب نیز راه‌یافته است، دیواری به رنگ چوب تختی به رنگ طوسی، کرم و سفید در کنار یک صندلی زرد کم‌رنگ با همراهی یک گلدان زیبا از گیاهان طبیعی دقیقاً چیزی است که می‌تواند آرام شمارا تا ابد در این فضا تأمین کند!

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]