اسکانو
خرید لوستر برای خانه

نکاتی که باید در زمان خرید لوستر برای خانه به آن‌ها دقت کنید.

نورپردازی یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در دکوراسیون داخلی بوده که اشتباه در آن می‌تواند جلوه‌ای ناخوشایند از فضای داخلی شما به تصویر بکشید. برای نورپردازی وسایل مختلفی وجود دارد، در بین انواع مختلفی از چراغ‌های روشنایی و وسایل مختلف لوسترها نقشی پررنگ‌تر داشته و به نسبت سایر وسایل می‌توانند زیبایی بیشتری را به فضای داخلی بدهند. نکته مهم در انتخاب یک لوستر این است که قبل از خرید به هارمونی در دکوراسیون داخلی خود دقت کنید، چراکه در یک فضای داخلی باید کلیه وسایل اعم از مبلمان، وسایل دکوری، کف‌پوش‌ها و حتی رنگ‌هایی که استفاده کنید با یکدیگر همخوانی داشته باشند تا بتوانند معرف یک سبک خاص در دکوراسیون داخلی باشند.

قبل از آنکه لوستر خود را انتخاب کنید یادتان باشد به فضای کلی و متراژ ساختمان به خوبی دقت کنید، لوسترهای بزرگ باآنکه زیبایی زیادی دارند اما اصلاً مناسب برای سقف‌های کوتاه و خانه‌های کوچک نیستند. اگر خانه‌ای کوچک دارید و دکوراسیون کلاسیک در فضای داخلی شما وجود دارد به‌هیچ‌عنوان لوسترهای اشرافی تهیه نکنید! برای این منظور از لوسترهایی با سبک کلاسیک و اندازه‌های ظریف استفاده کنید. یادتان باشد شما می‌خواهید با خرید یک لوستر زیبایی فضای داخلی خود را افزایش دهید نه اینکه یک وصله ناجور به دکوراسیون خود اضافه کنید!

اگر سقف خانه شما دارای تزییناتی خاص همچون گچ‌بری است نیازی نیست تا لوسترهای کارشده و شلوغ تهیه کنید، برای چنین سقف‌هایی لوسترهای ساده بهترین انتخاب می‌باشند و از شلوغی بیش‌ازحد سقف در کنار تزیینات و گچ‌بری‌ها می‌کاهند.

اگر سبک داخلی خانه شما مدرن است، دقت کنید که از یک لوستر هم زیبایی می‌خواهید هم نورپردازی، بنابراین اگر فضای داخلی شما دارای گوشه‌های تیز است بهتر است لوسترهای گرد انتخاب کنید. این نوع از لوسترها منجر به نرم‌تر شدن فضای داخلی و تلطیف فضا می‌شوند. برای سقف‌های کوتاه انواع لوسترهایی که به سقف می‌چسبند بهتر از لوسترهای آویز هستند. یادتان باشد برخی از طراحی‌های خاص و خلاقانه که ایده‌های جدید هستند بهتر است برای فضاهای تجاری مورداستفاده قرار بگیرند تا منازل…

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]