اسکانو
محاسبه سن بنا

تغییر روند محاسبه سن بنا در فایل‌های جدید فروش توسط مشاوران املاک

در ماه‌های گذشته میزان پرداخت تسهیلات از محل صندوق پس‌انداز مسکن یکم با توجه به آنکه دوره‌های 12 تا 18 ماهه سپرده‌گذاری‌شان به اتمام رسیده است دارای افزایش است و در این زمینه شاهد تغییراتی در ثبت سن بنا در فایل‌های فروش ملک هستیم. درگذشته سن بنا به‌صورت حدودی و درواقع کمتر از سن واقعی ساختمان در فایل‌های فروش بیان می‌شد؛ اما از زمانی که تسهیلات خرید مسکن به مردم پرداخت‌شده است خریداران در پی این هستند که سن واقعی بناهای به فروش گذاشته‌شده را شناسایی کنند، چراکه آن‌ها باید بدانند ملکی که خریداری می‌کنند مشمول تسهیلات بانکی می‌شود یا خیر، ازاین‌رو مشاوران املاک تغییر رویه داده‌اند و جزییات کاملی از سن بنا در فایل‌های فروش خود قرار داده‌اند. بسیاری از مالکان نیز که فایل‌های فروش خود را در سامانه‌های مجازی قرار داده‌اند از روند جدید پیروی کرده و در آگهی فروش خود ذکر می‌کنند که کدام‌یک از تسهیلات برای ملک آن‌ها قابل‌استفاده خواهد بود.

همان‌طور که می‌دانید وام صندوق پس‌انداز مسکن یکم یکی از ارزان‌ترین تسهیلات در خرید مسکن بشمار می‌رود و این وام برای استفاده در آپارتمان‌هایی است که سن آن‌ها تا 15 سال ساخت است. این 15 سال از تاریخ صدور پروانه ساختمان محاسبه می‌شود، دراین‌بین وام خرید از محل اوراق مسکن گران بوده و سود و اقساط بالاتری دارد و برای استفاده در خرید آپارتمان‌هایی تا 20 سال سن از زمان صدور پروانه است؛ بنابراین آپارتمان‌های ۱۵ تا ۲۰ سال ساخت که در آن‌ها امکان استفاده از وام صندوق یکم وجود ندارد، دارای مناسب‌ترین قیمت پیشنهادی در میان فایل‌های موجود در بازار مسکن هستند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]