اسکانو
قاب عکس‌های قدیمی

چگونه می‌توان قاب عکس‌های قدیمی را مجدداً به کار گرفت؟

در خانه همه ما وسایلی وجود دارند که شاید سال‌های سال است از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم، قطعاً در انباری خانه شما نیز وسایلی هستند که دیگر به فکر دور انداختن آن‌ها هستید. یکی از وسایلی که پس از چند سال خاک خوردن در انباری می‌توان به‌جای دور انداختنشان از انباری بیرون آورد و مجدداً در شکلی تازه از آن‌ها استفاده همین قاب عکس‌های قدیمی و رنگ و رو رفته هستند! همیشه خرید وسایل جدید نمی‌تواند ایده‌ای مناسب برای یک تغییر بزرگ باشد، گاهی اوقات تغییر ظاهری و کاربری متفاوت یک وسیله آن‌قدری جذاب است که قطعاً پس از اتمام کار به خود می‌بالید!

یکی از راه‌های استفاده از این قاب‌های عکس قدیمی به‌عنوان جا گلدانی است؛ قاب‌های قدیمی را بردارید و آن‌ها را رنگ بزنید، گلدان‌های زیبای خود را بر روی دیوار بزنید و قاب‌ها را بر دور آن‌ها قرار دهید. اگر می‌خواهید جلوه‌ای تازه‌تر به دیوار خود بدهید می‌توانید رنگ‌هایی متفاوت برای قاب‌ها در نظر بگیرید و داخل بعضی از آن‌ها را به‌جای گلدان وسایل تزیینی قرار دهید.

از این قاب‌های قدیمی در نقش یک تابلوی زیبا دست‌ساز استفاده کنید؛ در خانه همه دکمه‌های رنگی بلااستفاده قرار دارد؛ می‌توانید قاب را رنگ زده و داخل آن را از دکمه‌های خود پرکنید؛ این دکمه‌ها می‌توانند در شکل‌های متفاوت در کنار یکدیگر ظاهر شوند و جلوه‌ای جدید ایجاد کنند؛ حتی این قاب‌ها می‌توانند به‌عنوان فریم دور یک وسیله تزیینی بر روی دیوار مورداستفاده قرار بگیرند.

حتی می‌توانید از این قاب‌های قدیمی یک کاربری جدید را بخواهید؛ آن‌ها را رنگ‌آمیزی کنید و از آن به‌عنوان یک سینی استفاده کنید؛ سینی برای خوردن صبحانه، می‌توانید این سینی را برای قرار دادن لوازم جانبی، لوازم‌آرایشی و وسایل کنترل از راه دور خود نیز استفاده کنید.

از دیگر استفاده‌هایی که می‌توانید از این قاب‌های قدیمی کرد، به‌عنوان همان قاب عکس است، تنها کافی است کمی خلاقیت بکار ببرید، از تکه‌ای پارچه داخل قاب استفاده کنید و سپس عکسی کوچک‌تر در مرکز آن قرار دهید و از قاب عکس خود در جلوه‌ای زیباتر بهره ببرید. قطعاً راه‌های گفته‌شده آخرین راه‌ها برای استفاده از قاب عکس‌های قدیمی نیست، برای استفاده بهینه‌تر از وسایل قدیمی تنها کافی است کمی خلاقانه تصمیم بگیرید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]