اسکانو
کاربردهای متفاوت مایع ظرف‌شویی

کاربردهای متفاوت مایع ظرف‌شویی در خانه

مایع ظرف‌شویی یکی از موادی است که در همه خانه یافت خواهد شد، درواقع این مایع یک جز جدانشدنی از آشپزخانه در هر خانه‌ای بشمار می‌رود. اما یادتان باشد این ماده تنها برای برق انداختن بر روی ظرف‌شویی و ظروف نیست و می‌توان از این ماده شوینده برای نقاط مختلفی بهره برد.

  1. مایع ظرف‌شویی برای از بین بردن لکه‌های چربی انتخاب مناسبی است؛ این بار که لکه‌ای از چربی بر روی لباستان ایجاد شد از مایع ظرف‌شویی استفاده کنید.
  2. مایع ظرف‌شویی بسیار مناسب برای پاک‌سازی کف‌پوش‌های سرویس بهداشتی و آشپزخانه است، تنها کافی است مقداری از مایع ظرف‌شویی به آب گرم اضافه کرده و کف‌پوش خود را تمیز کنید؛ این مواد اصلاً مناسب برای کف‌پوش‌های چوبی و امینت نخواهد بود.
  3. مایع ظرف‌شویی بهترین ماده برای پاک‌سازی صندلی‌های پلاستیکی است، اگر شما هم صندلی‌های پلاستیکی در داخل فضای خارجی خود استفاده می‌کنید باید بدانید بهترین ماده برای جرم‌گیری این صندلی‌ها همین مایع ظرف‌شویی است.
  4. اگر به دنبال راهی هستید تا زیورآلات خود را بدون آسیب پاک‌سازی کنید توصیه می‌کنیم مقداری آب گازدار تهیه کنید و با مایع ظرف‌شویی مخلوط‌کنید؛ سپس زیورآلات را در حدود 5 دقیقه داخل این محلول قرار داده و پس‌ازآن به‌خوبی توسط یک مسواک بشویید.
  5. وسایل پیرایشی همانند برس مو و شانه‌ها اغلب پاک‌سازی سختی دارند. برای پاک‌سازی چنین وسایلی مقداری آب گرم و مایع ظرف‌شویی مخلوط‌کنید و شانه و برس ها را داخل این محلول قرار دهید. پس از گذر مدت‌زمانی کوتاه آن‌ها را بشویید و با خیالی راحت بدون ذره‌ای چربی آن‌ها را مجدداً مورداستفاده قرار دهید.
  6. اگر می‌خواهید لباس‌های خود را با دست بشویید، بهتر ست بدانید مایع ظرف‌شویی در مقابل بسیاری دیگر از مواد شوینده شیمیایی سخت از دسته مواد شوینده نرم و لطیف به‌حساب می‌آید. این ماده بسیار مناسب برای لباس‌هایی است که باید با دست‌شسته شوند.
  7. سه قطره از مایع ظرف‌شویی می‌تواند در داخل ظرفی از سرکه منجر به جذب حشرات موجود در فضای داخلی نوبت.
  8. اگر فرش یا موکت شما لکه‌دار شده است، بهترین راه استفاده از محلول آب گرم و مقداری مایع ظرف‌شویی است.
  9. برای پاک کردن لکه‌های چربی از روی کابینت‌ها مایع ظرف‌شویی از هر ماده شوینده دیگری بهتر عمل می‌کند؛ بنابراین برای خانه‌تکانی عید که در همین نزدیکی به انتظار شما نشسته است بهتر است برای از بین بردن لکه‌های چربی از مایع ظرف‌شویی و مقداری آب گرم استفاده کنید!

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]