اسکانو
تزئین دیوارهای خانه

انتخاب طرح راه‌راه برای تزئین دیوار‌های خانه

اگر کمی از علم روانشناسی رنگ‌ها و ترکیب آن‌ها با یکدیگر اطلاع داشته باشید، به‌سادگی می‌توانید بدون هزینه‌های بالا دیوار منزل خود را به شیوه‌ای ساده اما هنرمندانه رنگ‌آمیزی کنید و جلوه‌ای بسیار زیبا و خاص به خانه خود بدهید. یکی از ترکیبات رنگی و مدل‌های رنگ‌آمیزی که دیوار خانه شمارا از داشتن کاغذدیواری بی‌نیاز می‌کند، انواع طرح‌های راه‌راه است. به این واسطه با دو راه می‌توان علاوه بر رنگ‌آمیزی بسیار زیبا به ایجاد حسی خاص در فضای خود کمک کرد. اگر سقف خانه شما بلند است می‌توانید رنگ‌آمیزی را با راه‌راه‌های افقی انجام داده و اگر سقف کوتاهی دارید راه‌راه‌های عمودی می‌توانند در بزرگ‌تر نشان دادن فضای دیوار تا سقف به شما کمک کرده و فضای دل‌بازتری به تصویر بکشند.

از یکرنگ روشن‌تر و پایه استفاده کنید و کل دیوار را با آن رنگ‌آمیزی کنید. زمانی که رنگ پایه خشک شد توسط نوارهایی علامت‌گذاری کنید و حدومرز راه‌راه‌هایی که قصد رنگ‌آمیزی آن رادارید مشخص کنید. بهتر است لایه‌ای از رنگ پایه را در امتداد نوارها زده و شکاف‌های موجود را پرکنید.

 این کار به رنگ تیره اجازه نمی‌دهد که به زیر نوار نفوذ کند. زمانی که لایه اول خشک شد می‌توانید طبق الگوی در نظر گرفته‌شده رنگ‌ها را به‌صورت راه‌راه بر روی دیوار پخش‌کنید. نکته مهمی که در این بحث وجود دارد آن است که قبل از کندن نوارها اجازه دهید خطوط تیره کاملاً خشک شوند.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]