اسکانو

ایده بسیار زیبا در طراحی اتاق کودک

اگر از مطالب گذشته تا کنون همراه ما باشید، قطعا با اصول چیدمان اتاق کودک آشنا شده اید، بر هیچ کس پوشیده نیست که کودکان امروزی به جای رفتن داخل خیابان و بازی با همسن و سال های خود ترجیح می دهند که مدت زمان بیشتری را در اتاق های شخصی خود بگذرانند. این روزها دیگر بیشترین مراحل رشد کودک دلبندتان در اتاق شخصی وی شکل می گیرد. پس احترام به سلیقه کودک و ستفاده از رنگ های شاد و جسورانه که مطابق با سلایق کودکتان است می تواند به شخصی سازی هر چه بیشتر اتاق وی کمک کرده و در واقع اتاقش فضایی امن باشد که همانند آینه ای سلایق او را به تصویر می کشد.

سعی کنید از رنگ های مطابق با سلیقه کودک خود طوری استفاده کنید که آن شور هیجان روزمره رابه وی داده و از طرفی آرامش شبانگاهی و ساعات استراحت نیز به او منتقل شود. بارها گفته ایم که رنگ های شاد و غلیظ را به صورت نقطه ای و رنگ های شاد ملایم را به صورت غالب استفاده کنید.

یادتان باشد اتاقی که طراحی می کنید برای کودک شماست و دلیلی ندارد که سلایق شخصیتان را در آن دخیل کنید! بهتر است اجازه دهید تا کودکتان خود وسایل مورد علاقه اش را انتخاب کند؛ کودک دختر خود را مجاب نکنید تا تنها از رنگ های صورتی در اتاق خواب استفاده کند، او را مجبور نکنید که حتما تم دخترانه ای را برای اتاق خواب خود انتخاب کند! اتاق کودک باید با سلایق وی هماهنگ باشد تا بتواند احساس مالکیت را به وی منتقل کند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]