اسکانو
ترفندهای فروش ملک مختص مشاوران املاک

تکنیک های بازاریابی آنلاین و ترفندهای فروش ملک مختص مشاوران املاک

این روزها با گسترش اینترنت، اهمیت بازاریابی اینترنتی و رسیدن به هدف از طریق این راه بیش از پیش برای همه مشخص شده است. اما برای بازایابی در هر زمینه لازم است تکنیک های مناسبی را پیش گرفت که در نهایت منجر به تحقق هدف شود. در مطلب امروز چند تکنیک برای مشاوران املاک در زمینه بازاریابی آنلاین و ترفندهای فروش ملک آماده کرده ایم، که با در نظر گرفتن تکنیک های زیر مسیر رسیدن به هدف از طریق آنلاین هموارتر خواهد شد. در ادامه این مطلب کاربردی با ما همراه باشید.

 طراحی وب ریسپانسیو را فراموش نکنید

همانطور که می دانید این روزها استفاده از گوشی های موبایل آنقدر فراگیر شده که دیگر کمتر کسی است که از گوشی های موبایل پیشرفته استفاده نکند، از بچه های کوچک گرفته تا افراد مسن همگی به نوعی از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، حال در شرایط امروزی که استفاه از گوشی های هوشمند بالا رفته اولین چیزی که در بازاریابی آنلاین مهم است طراحی وب ریسپانسیو می باشد، حال این نوع طراحی یعنی چه؟ طراحی ریسپانسیو به شما اجازه می دهد که وبسایت طراحی شده برای شما در گوشی های موبایل با تغییر اندازه مواجه شده و به نوعی تغییر پذیر برای نمایش در گوشی های موبایل شود.

محتوای محلی برای سایت خود ایجاد کنید

اینکه در وبسایت شما چه نوع از محتوا وجود دارد بسیار ضروری است. خریدار مایل است که راجع به محلی که قصد خرید در آن را دارد اطلاعاتی داشته باشد. به طور مثال در مورد محله ای که در آن قرار دارید اطلاعاتی بگذارید مثل  مدرسه ها، آمارها، رویدادهای محل، فروشگاه ها و دیگر امکانات رفاهی … اینکار به سایت شما اجازه می دهد که سرویستان را به خوبی معرفی کرده و رسیدن به هدف را برای شما هموارتر خواهد کرد.

ایمیل مشتریان خود را ذخیره کنید

ایمیل مشتریان خود را برای تکمیل پایگاه داده خود دریافت کنید. برای این کار می توانید سوال مطرح کنید، برای پاسخ به سوالات هر شخصی باید ایمیل خود را وارد کند. از این طریق نام سایت و املاک شما در ذهنش باقی می ماند. شما نیز در بسیاری از مواقع می توانید از طریق ایمیل با مشتریان در ارتباط بوده و اطلاعات املاک جدید و اخبار های ملکی را برای آنها ارسال کنید.

از مشتریان درخواست کنید نظر بدهند

از مشتریان خود بخواهید نظرات خود را اعلام کرده و برای شما ارسال کنند. زمانی که شخصی نظری برای شما ارسال می کند از او قدردان بوده و بهترین نظرات را در وبسایت خود با نام شخص مورد نظر درج کنید، و یا در پایان هر مطلبی اجازه دهید افراد نظر خود را راجع به شما و مطلب نوشته شده ارسال کنند. سعی داشته باشید کاری کنید که بیشتر از سمت دیگران تایید شوید، محتوای خوب، اطلاعات مناسب، ظاهری شیک برای سایت و دسترسی آسان به مطالب می تواند نظر افراد را به سایت جلب کرده و تایید آنها حس اعتماد به نفس شما را بیشتر می کند.

از پوشش عکس های زیبا و با کیفیت استفاده کنید

از عکس های زیبا و با کیفیت برای شبکه های اجتماعی استفاده کنید، این یک فرصت مناسب برای بازاریابی است. این پوشش های زیبای عکسی را می توانید مثلا برای تبلیغ پنل پیامکی و یا شبکه های اجتماعی LinkedIn، Twitter و Google+ خود بکار ببرید.

به سوالات مراجعه کنندگان پاسخ دهید

برای پاسخ به سوالات افراد مکان های مجازی بسیاری مانند فروم ها، وبلاگ ها و … وجود دارد که می توانید روزی ۱ ساعت از وقت خود را صرف پاسخگویی به سوالات افراد کنید، به یاد داشته باشید که آنلاین بودن و پاسخ به پرسش های بازدیدکنندگان و خریدارانتان، باعث احساس رضایت و وفاداری آنها می شود.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]