اسکانو

[:en]شیشه های ترموتیو، شیشه هایی که تبدیل به رادیاتور می شوند[:de]

شیشه های ترموتیو، شیشه هایی که تبدیل به رادیاتور می شوند

[:]

در دنیایی زندگی می کنیم که هر روز شاهد پیشرفت تکنولوژی هستیم، تکنولوژی که در حیطه ابزار و وسایل ساختمانی نیز پیشرفت های بسیاری کرده و امروزه برای ما شیشه هایی به همراه دارد که قابلیت تبدیل شدن به رادیاتور را دارا می باشند. تقریبا تمامی روش های به وجود آمده برای ساختمان ها دارای یک هدف کلی می باشند، استفاده حداقل از انرژی در مقابل بهره وری بیشتر.

ساختار شیشه های ترموتیو

این نوع از شیشه ها دارای ساختار ساده ای می باشند. در آنها دو ورقه از شیشه شفاف که دارای ضخامت 6 میلی متر هستند قرار گرفته، که یکی از آنها توسط یک لایه رسانای فلزی بسیار نازک و یک لایه داخلی از جنس فیلم پوشیده شده است. ورقه های عقبی و داخلی این محصول برای اتصال الکتریکی به ترموستات از قبل برش خورده اند. پشت پانل این مجموعه یک جعبه کنترل قرا گرفته که شامل یک سنسور بوده که دمای شیشه را تا 65 درجه سلسیوس محدود می کند.

%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d9%85%d9%88%d8%aa%db%8c%d9%88%d8%8c-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%aa%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%84-%d8%a8%d9%87

در زمانی که رویدادی غیر طبیعی صورت بگیرد منبع تغذیه این دستگاه توسط یک فیوز قطع خواهد شد؛ قطعه بعدی قرار گرفته در این محصول میکروپروسسور و تنظیم کننده دما می باشد. در این جعبه کنترل یک کلکتور سیگنال اتصال یافته به سیستم کنترل نیز قرار دارد که در فاصله 20 متری از پانل قرار می گیرد. در این سیستم گرمایشی صفحات 130 میلیمتر می باشند و گرمای ساطع شده از این نوع شیشه نیز حدود 1000 وات بر متر مربع می باشد که قادر است تا 17 متر مربع از محیط اطراف خود را گرم کند.

عملکرد شیشه های ترموتیو

ترموتیو در واقع یک شیشه فعال است که زمان اعمال جریان به آن، رادیات ها توسط ترموستاتی که قابل برنامه ریزی هستند گرم می شود. داخل ورقه های شیشه ای پوشش های فلزی قرار گرفته که در اثر ورود جریان حاصل از ولتاژ 220 الی 240 ولت، اشعه مادون قرمز از هر دو سمت شیشه ساطع می شود. این دستگاه در هنگام قرار گیری در کنار دیوار، حدود 70 درصد از عملکرد خود را از تابش و 30 درصد دیگر آن را از انتقال حرارت تامین می کند. این محصول نیازی به تجهیزات خاص در کف و در دیوارها ندارد و گرم کننده ای با 100 درصد بهینه سازی مصرف انرژی می باشد. ترموتیو دارای ظاهری زیبا و با ظرافت می باشد که می تواند در نقش یک گرم کننده پنهان، خشک کننده حوله یا آیینه گرم کننده ساده ظاهر شود.

مزایای شیشه های ترموتیو

%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d9%85%d9%88%d8%aa%db%8c%d9%88%d8%8c-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%aa%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%84-%d8%a8%d9%87

در این نوع از شیشه ها مزایای زیادی نهفته که می توان از بین آنها به سازگاری با محیط زیست، نصب و جداسازی آسان، صرفه جویی تقریبا 100 درصدی در مصرف انرژی، گرمای دلپذیر همانند تابش آفتاب و فاقد خشکی در هوا، عدم ایجاد هوای مضر و آلرژی برای افراد حساس، بدون صدا، روش استفاده ساده، بدون نیاز به نگهداری، نظافت آسان، کنترل سریع توسط ترموستات، برنامه ریزی و بهینه سازی توسط ریموت کنترل اشاره کرد.  جالب است بدانید نوع دیگری از این نوع از شیشه ها وجود دارد که توسط همان سیستم چرخش آب گرم کار می کنند و نسبتاً قیمت پایین تری هم دارند. این رادیاتورهای شیشه ای قادرند یک تصویر را به نمایش گذاشته و یا بصورت رادیاتور های شیشه ای شفاف به زیبایی و گرمای هرچه بیشتر منزل شما کمک کنند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]