اسکانو
بهترین شهر ایران برای زندگی

بهترین شهر ایران برای زندگی کدام شهر است؟

بر طبق مطالعات انجام‌شده توسط سازمان ملل بهترین شهرهای دنیا برای زندگی معرفی شدند در میان نام شهر تبریز به‌عنوان بهترین شهر ایران برای زندگی به چشم می‌خورد. به دنبال تبریز شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، قم و ارومیه قرار می‌گیرند.

تبریز بهترین شهر ایران برای زندگی

در گزارش تهیه‌شده توسط سازمان ملل تبریز به‌عنوان زیباترین و توسعه‌یافته‌ترین شهر ایران معرفی شد. وجود ساختمان زیبا، خطوط هواپیمایی پیشرفته، طبیعت بی‌نظیر، غذاهای لذیذ، مساجد زیبا و آثار تاریخی بی‌شمار ازجمله عوامل مؤثر در انتخاب مرکز آذربایجان شرقی به‌عنوان بهترین هر ایران برای زندگی است. تبریز در سال ۲۰۱۳ نیز توانست عنوان سالم‌ترین و بهداشتی‌ترین شهر ایران را در ایران کسب کند.

رتبه دوم، تهران

تهران پس از تبریز دومین شهر ایران برای زندگی انتخاب شد. تهران پایتخت ایران یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای کشور است که در حدود ۱۰ درصد از جمعیت کل کشور را در خود جای‌داده است. این شهر ازنظر معیارهای توسعه‌یافتگی و کیفیت زندگی در آن در رتبه بالایی قرار دارد.

رتبه سوم، اصفهان

پس از تبریز و تهران، اصفهان در رتبه سوم بهترین شهرهای ایران قرار می‌گیرد. بسیاری اصفهان را به‌عنوان پایتخت فرهنگی ایران می‌شناسند این شهر باستانی یکی از شهرهای توسعه‌یافته ایران است.

رتبه چهارم، مشهد

شهر مقدس مشهد نیز رتبه بالایی در سطح امکانات و رفاه زندگی ساکنین آن دارد. شهر مقدس مشهد یکی از امن‌ترین شهرهای ایران است و آمار جرم در آن بسیار پائین است.

رتبه پنجم، قم

این شهر مذهبی در جنوب تهران قرار دارد و در بررسی استاندارهای زندگی در ایران رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

رتبه ششم، ارومیه

در انتهای این گزارش نام شهر ارومیه به چشم می‌خورد. ارومیه دومین شهر پرجمعیت شمال غرب ایران است که در عرب دریاچه ارومیه قرار دارد.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]