اسکانو
ترسناک‌ترین جاهای دنیا

معرفی 5 مکان از ترسناک‌ترین جاهای دنیا

از دروازه‌ای رو به جهنم تا جزیره‌ای پر از مارهای سمی همگی جزو ترسناک‌ترین جاهای دنیا هستند که کمتر کسی جرات رفتن به آن‌ها را دارد. جایی که حتی دیدن عکس‌های آن و خواندن در مورد آن‌ها نیز مو به شما سیخ می‌کند.

  1. قبرهای صومعه کاپوچین در سیسیلی ایتالیا

در اواخر قرن 16 زمانی که قبرستان صومعه کاپوچین پر شد مسئولان تصمیم به انجام کار عجیبی گرفتند. آن‌ها تصمیم گرفتند تا جسدهای دفن شده را از خاک بیرون بیاورند! کسانی بودند که قرار بود در این قبرستان دفن شوند شامل راهبه ها و روحانیون می‌شدند ولی با پخش شدن خبر مومیایی کردن جسدها در این قبرستان مردم عادی نیز خواستار دفن در این قبرستان شدند. درنتیجه این اتفاق در این قبرستان حدود 8 هزار جنازه وجود دارد که به بخش‌های مختلف تقسیم‌شده است. یک بخش برای چهرهای مذهبی، یک بخش برای چهره‌های سرشناس و بخش دیگر برای کودکان. امروز جنازه‌های این قبرستان با بهترین لباس‌هایشان و در حالات افراد زنده  مانند موزه به نمایش عموم گذاشته‌شده است.

  1. دروازه‌ای به جهنم، ترکمنستان

در سال 1971 وقتی دانشمندان شوروی در بیابان کاراکوم ترکمنستان در حال حفاری منابع نفتی بودند  به‌طور تصادفی به یک مخزن گاز متان صدمه زدند که باعث منفجرشدن دستگاه حفاری و ایجاد یک حفره عمیق در این منطقه شد.

از داخل حفره به وجود آمده  گاز سمی متان به بیرون نشت می‌کرد به همین دلیل دانشمندان برای از بین بردن گاز متان تصمیم گرفتند که آن را آتش بزنند ولی به‌جای مهار کردن گاز سمی یک پدیده غیرطبیعی و عجیب را به وجود آورند. هنوز پس‌ازاین همه‌سال گاز درون حفره در حال سوختن است و منظره‌ای ترسناک را به وجود آورده است اگر جهنم دروازه‌ای بر روی زمین داشته باشد این دروازه قطعاً این گودال است.

  1. جنگل خودکشی در ژاپن

این جنگال در انتهای کوه فوجی در ژاپن قرار دارد و پس از پل دروازه طلایی دومین جای است که بیشتر تعداد خودکشی در آن اتفاق می‌افتد.  تنها در سال 2010، 247 نفر قصد خودکشی در این جنگل را داشتند که از میان آن‌ها 54 نفر جان خود را از دست دادند. برخی این پدیده را متأثر از ارتباط جنگل با شیاطین اسطوره‌های ژاپن می‌دانند و برخی دیگر دلیل این اتفاق را به تعداد زیاد درختان که تمامی صداهای اطراف را خفه می‌کنند و باعث می‌شود افراد به‌سادگی گم شوند، می‌دانند. به همین دلیل بسیاری از طبیعت گردانی که به این جنگل می‌آیند راه بازگشت خود را با نوارهای رنگی علامت‌گذاری می‌کنند.

  1. جزیره مارها در برزیل

جزیره مارها یکی از خطرناک‌ترین جزیره‌ها در دنیا است که در فاصله 90 مایلی از سواحل سائوپائولو برزیل قرار دارد. علت نام‌گذاری این جزیره تعداد بسیار زیاد مارهای سر طلایی در این منطقه است. تحقیقات نشان داده که در هر مترمربع از این جزیره بین 1 تا 5 مار وجود دارد. مارهای سر طلایی عامل اصلی حدود 90 درصد از مرگ میر حاصل از مارگزیدگی در کشور برزیل هستند.

در 11 هزار سال پیش که آب دریا بالا آمد و این جزیره را از سرزمین اصلی جدا کرد، مارهایی که زنده مانند برای ادامه‌ی بقای خود و تطبیق با محیط تغییر کردند و خطرناک‌تر از قبل شدند. این مارها یاد گرفتند چگونه از روی درختان پرنده‌ها را شکار کنند. به دلیل اینکه مارها نمی‌توانستند پس از گزیدن پرندگان و تا اثر کردن سم شکار را دنبال کنند،  سم آن‌ها بسیار قوی‌تر شد، 5 برابر قوی‌تر از سم مارهای هم نوعشان در سرزمین اصلی است. سم آن‌ها در لحظه شکار را می‌کشد و گوشت بدن انسان را آب می‌کند. به همین دلیل دولت برزیل اجازه ورود به جزیره را به هیچ‌کس نمی‌دهد.

  1. گودال بزرگ آبی در بلیز

در  فاصله 60 مایلی از سواحل بلیز در میان آب‌های شفاف منطقه یک گودال عمیق با پهنای 300 متری وجود دارد که به طرز عجیبی به شکل یک دایره کامل است. این گودال زمانی به شهرت رسید که توسط یک غواص به‌عنوان بهترین جا برای غواصی معرفی شد. این غواص بر روی این گودال تحقیقاتی انجام داد و کشف کرد که این گودال و یا غار آهکی در دوران یخبندان یعنی 15 هزار سال پیش  ایجادشده  است.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]