اسکانو
فنگ شویی سرویس بهداشتی

اصول مهم در فنگ شویی سرویس بهداشتی و حمام

آرامش در فضای داخلی ارتباطی با نوع کاربری محیط ندارد، بلکه هر قسمتی از فضای داخلی باید آرامش موردنیاز افراد را به آن‌ها القا کند؛ درواقع آرامش یکی از نیازهای اولیه‌ی هر فضایی محسوب می‌شود. راه‌های مختلفی برای دادن آرامش به یک محیط وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از اصول فنگ شویی است. دراین‌بین سرویس بهداشتی و حمام‌ها از دسته فضاهایی در خانه هستند که اغلب برای آرامش در آن‌ها تدابیری نمی‌اندیشیم، اما امروز در اسکانو قصد داریم 7 اصل مهم در فنگ شویی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام را برای شما بازگو کنیم که با رعایت کردن آن‌ها محیطی زیبا و با آرامش‌خواهید داشت.

نظافت، اولین اصل در فنگ شویی حمام و سرویس بهداشتی

اولین اصل در فنگ شویی نظافت محیط است؛ خصوصاً زمانی که صحبت از فضایی مثل سرویس بهداشتی و حمام در میان باشد تمیزی محیط حرف اول را می‌زند. یک فضای تمیز و درخشان برای خود ایجاد کنید. لزومی ندارد هرروز با مواد شوینده در چنین فضاهایی دست‌وپنجه نرم کنید؛ اما یک شستشوی ساده روزانه و دو بار شستشو با مواد شوینده در طول هفته می‌تواند پاکی محیط شمارا دوچندان کند. تمامی وسایل را نظم دهی کنید، هر چیزی اگر در جای خود و بانظم قرار بگیرد می‌تواند منجر به آرامش در فضا شود.

تهویه، دومین اصل فنگ شویی حمام و سرویس بهداشتی

تهویه‌ای مناسب برای فضای خود در نظر بگیرید؛ محیطی بد بو و پر از رطوبت می‌تواند تنها منجر به تنگی نفس و آشفتگی شما شود؛ به‌علاوه اینکه این رطوبت می‌تواند طول عمر وسایل داخل سرویس بهداشتی و حمام شمارا کم کند؛ محیط‌های با رطوبت بالا می‌توانند محلی برای رشد بسیاری از میکروب‌ها و باکتری‌ها باشند. ازاین‌رو برای داشتن تهویه‌ای مناسب همین‌الان اقدام کنید! این کار کمک می‌کند تا فضایی دلپذیر و سرشار از آرامش داخل حمام خود داشته باشید.

رنگ، سومین اصل فنگ شویی حمام و سرویس بهداشتی

رنگ‌هایی را انتخاب کنید که در عین ملایمی تنالیته گرمی داشته باشند. این نوع از رنگ‌ها حس آرامش فضای شمارا بیشتر می‌کنند. برای حمام استفاده از رنگ‌های موجود در طبیعت می‌تواند آرامش روانی بسیاری را برای شما ایجاد کند.

اشکال، چهارمین اصل فنگ شویی حمام و سرویس بهداشتی

یادتان باشد استفاده از لوازم و وسایل و کاشی‌کاری‌هایی که شکل مثلثی داشته و یا وسایل و لوازم با گوشه‌های تیز با اصول فنگ شویی فاصله‌دارند. سعی کنید وسایل انتخابی شما دارای گوشه‌های نرم باشد. این کار یک حس و انرژی مناسبی را به فضای شما می‌دهد.

آینه، پنجمین اصل فنگ شویی حمام و سرویس بهداشتی

آینه‌ها به‌شدت در بزرگ‌تر تر کردن و روشن‌تر کردن فضا تبحر دارند. یادتان باشد وسایلی که انتخاب می‌کنید باید در راستای تقویت انرژی و آرامش در فضا باشند؛ بنابراین آینه‌ها را مطابق با اندازه فضای خود انتخاب کنید و به این واسطه انرژی مثبت را در فضای خود ایجاد کنید.

گیاهان، ششمین اصل فنگ شویی حمام و سرویس بهداشتی

گیاهان را فراموش نکنید، گیاهان اولین عناصری در یک محیط به‌حساب می‌آیند که می‌توانند به‌سادگی تمام انرژی منفی محیط را از بین ببرند. یکی از گیاهان مناسب که در فنگ شویی به آن توصیه‌شده گیاه بامبو است. برخی گیاهان دیگر نیز هستند که می‌توانند در فضای حمام و رطوبت آن‌ها دوام بیاورند. شما بر اساس محیط انتخابی خود می‌توانید از انواع گیاهان سبز و طبیعی بهره بگیرید.

لوازم دکوری، هفتمین اصل فنگ شویی حمام و سرویس بهداشتی

در فنگ شویی کاربرد وسایل تنها به زیبایی‌شان ختم نمی‌شود و بیش از آن انرژی که وسایل و عناصر مختلف به فضا می‌دهند ارجحیت دارد. به همین منظور استفاده از شمع، عود و عطرها برای فضاهای حمام و سرویس بهداشتی بسیار توصیه می‌شود. این نوع از وسایل علاوه بر زیبایی و پخش عطر خوش منجر به آرامش در فضای شما خواهند شد.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]