اسکانو
سبک گوتیک

ایده‌هایی برای داشتن اتاق‌خوابی به سبک گوتیک

در مطالب گذشته، در مورد سبک گوتیک و مشخصه‌های آن برایتان توضیحات مفصلی ارائه کردیم؛ همان‌طور که می‌دانید سبک دکوراسیون داخلی گوتیک در قرن دوازدهم دارای شهرت زیادی بوده و برخی آن را سبک کلیسایی نیز می‌نامند، سبکی که بیشتر در دوران کلیساها و دکوراسیون داخلی آها رواج داشته است.

اما همان‌طور که در جریان هستید، سبک گوتیک دارای رنگ‌های به‌شدت قوی در دل خود است، بنابراین برای داشتن اتاق‌خوابی به سبک گوتیک لازم است رنگ‌های تیره مانند قرمز، مشکی، نوک‌مدادی و بنفش استفاده کنید، این سبک برای اتاق‌خواب‌هایی قابل‌اجراست که در آن‌ها پنجره‌هایی بلند دارند تا بتوانید توسط آن‌ها نور طبیعی را به اتاق وارد کنید.

برای داشتن اتاق‌خواب به سبک گوتیک توجه داشته باشید که نورپردازی باید کم باشد، بنابراین از لامپ‌های کم‌نور داخل اتاق‌خواب استفاده کنید و برای پنجره‌ها از پرده‌هایی ضخیم و درعین‌حال تیره بهره بگیرید.

مبلمان و تخت خواب انتخابی از سبک گوتیک شما باید از جنس چوب و سنگ باشند، وسایلی که سنگینی و وقار آن‌ها با یک نگاه ساده نیز به مخاطبان منتقل می‌شود. این دسته از وسایل باید در خود منحنی‌ها و قوس‌های معروف سبک گوتیک را داشته باشند.

این نوع از سبک اگرچه برای بسیاری از افراد سبکی جذاب نبوده اما پیاده‌سازی آن در اتاق‌خواب مناسب برای افرادی است که می‌خواهند دکوراسیونی لوکس و جذاب را داشته باشند.

بهتر است در طراحی اتاق‌خواب خود با سبک گوتیک دریکی از قسمت‌های دیوار، سقف و یا کف زمین از پانل‌های چوبی استفاده کنید تا به این شکل یکی دیگر از مشخصه‌های اصلی این سبک را به اتاق خود بیاورید.

 پانل‌های چوبی که برای کف اتاق استفاده می‌کنید باید رنگی تیره داشته باشند، تا به این واسطه گرمای بیشتری به دکوراسیون گوتیک شما بدهند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]