اسکانو

ایده طراحی داخلی یک خانه زیبای 100 متری با چوب

این روزها بیشتر خانه هایی که خواهید دید از یک الگوی همیشگی و متریالی معرف عصر پیشرفت تکنولوژی که همان بتن و شیشه هستند بهره برده اند و بیشتر سبک ایده طراحی داخلی که این روزها مشاهده می شود همان سبک صنعتی هستند.

اما چوب نیز این روزها کم کم جای خود را باز کرده و به عنوان یک متریال از جنس طبیعت توانسته طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کند و در خانه های مدرن بسیاری استفاده شود. متریالی که انعطاف پذیر بوده و پس از کار با آن و در صورت تمایل به تغییر، انعطاف بالایی از خود نشان داده و دیگر مشکلات مرتبط با بتن ها و سایر مصالح را نخواهد داشت. چوب در هر جایی قابلیت استفاده داشته و با توجه محلی که انتخاب شده است انواع متفاوتی از آن وجود دارد.

استفاده از چوب سبب می شود آرامش و زیبایی به همراه گرمای زیادی به محیط داخلی وارد شود. چوب ها با توجه به انواع مختلف رنگی که دارند قابلیت هماهنگ شدن با بیشتر رنگ ها را داشته و نتیجه نهایی می تواند دکوراسیون داخلی گرم و صمیمی را در اختیار شما بگذارد.

چوب می تواند منجر شود تا خانه ای به سبک روستیک تا مدرن و معاصر داشته باشید و ظرافت خاصی به محیط شما خواهد بخشید. همانطور که می دانید چوب ها عموما در سبک روستیک مورد استفاده قرار می گیرند؛ خانه های روستیک از چوب ساخته شده و حتی تا جزییات وسایل ریز داخل آنها نیز از چوب طبیعی ساخته می شوند و به گونه ای حس و حال قدیمی و روستایی به یک دکوراسیون داخلی می بخشند.

اما این سبک روستیک می تواند با استفاده متریال زیبایش در کنار مواد ومصالح و رنگ هایی که معرف سبک مدرن و معاصر هستند ترکیب شده و نتیجه ای بسیار خوشایند ایجاد کنند.استفاده از رنگ هایی خنثی همچون رنگ سفید و خاکستری در کنار چوب روشن می تواند دکوراسیونی گرم ایجاد کند که این رنگ ها می توانند در کنار چوب محیط را از یکنواختی خارج کرده و به آن روح ببخشند.

در واقع چوب در طراحی دکوراسیون می تواند به سان عنصری متحد کننده نقش بازی کند که توانایی دارد سبک های مختلف از دکوراسیون را در کنار هم و در یک خانه به تصویر بکشد، با استفاده از متریالی به نام چوب قادر هستید سبک های متفاوت از روستیک، معاصر و مدرن را یک جا با هارمونی کامل در یک خانه 100 متری تجربه کنید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]