اسکانو

ایده هایی برای داشتن اتاق خوابی با ترکیب رنگ سبز و قرمز

تا حالا به استفاده از انواع ترکیبات رنگ قرمز و سبز فکر کرده اید؟ زمانیکه می خواهیم برای فضاهای مختلف یک دکوراسیون داخلی خصوصا اتاق خواب رنگ انتخاب کنیم، همواره رنگ های خنثی اولین انتخابات ما بشمار می آیند.

چراکه رنگ های خنثی حس آرامش بیشتری در فضا ایجاد کرده و منجر به خواب راحتتری خواهند شد. استفاده از رنگ های خنثی همچنین این کمک را می کند تا به طور آزادانه بتوانیم سایه هایی دیگر را نیز در کنار این رنگ ها بدون داشتن ذره ای استرس بکار ببریم.

اما خیلی از اوقات پیش می آید اشخاص دوست دارند رنگ های مورد علاقه خود را بیش از چند تکه کوچک وارد اتاق خواب خود کنند.

ایده طراحی اتاق خواب

با آنکه تصور کردن ترکیبات رنگی سبز و قرمز در کنار هم در دید بسیاری از افراد برای چشم سنگین به نظر می آید، اما امروز چند ایده رنگارنگ برای شما داریم تا بتوانید با استفاده از رنگ های قرمز و سبز یک طراحی داخلی زیبا و آرامش بخش داشته باشید.

اتاق خواب

استفاده از ترکیبات رنگی همیشه به این معنی نیست تا کل اتاق خود را با رنگ های انتخابی پر کنید. خیلی از اوقات استفاده از دیوارهایی سفید در کنار جزییاتی با ترکیبات رنگی مختلف همچون سبز و قرمز فضایی الهام بخش برای شما ایجاد می کنند.

اتاق خواب

به دنبال رنگ هایی تیره نباشید، رنگ سبز در انواع تناژ موجود است، می توانید برای زیبایی بیشتر از سبز کم رنگ و یا مغز پسته ای استفاده کنید.

اتاق خواب

می توانید یکی از رنگ های انتخابی را به عنوان غالب ترین رنگ انتخاب کرده و رنگ دوم را به صورت جزییات در کنار آن بکار ببرید. به طور مثال دیوارهایی سفید با مبلمان قرمز و پتویی سبز یک ترکیب رنگی بسیار زیبا ایجاد خواهد کرد.

استفاده از عناصر چوبی، با آن رنگ زیبای دوست داشتنی می تواند در کنار رنگ سبز و قرمز ترکیب شده و در نهایت فضایی دنج و صمیمی ایجاد کند.

اتاق خواب

استفاده از گیاهان سبز طبیعی نیز می تواند در چنین دکوراسیونی به خوبی با فضای داخلی هماهنگ شده و به زیبایی هر چه بیشتر آن بیانجامد.

اتاق خواب

درست است که استفاده از رنگ های خنثی در کنار ترکیبات رنگی می تواند به متعادل سازی فضا کمک کند، اما هیچ محدودیتی وجود نداشته و شما می توانید هر آنچه که دوست دارید در فضای خود پیاده سازی کنید.

استفاده از دیوارهایی سبز در کنار جزییاتی قرمز نیز می تواند زیبایی وصف ناپذیری را برای محیط شما ایجاد کند.

یادتان باشد اینکه ترکیبات رنگی در فضای شما چگونه خود نمایی کنند در مرحله اول بستگی به این دارد که شما چگونه آنها را با یکدیگر ترکیب کرده و سپس در فضای خود پیاده سازی کنید؛ از یاد نبرید، هر نوعی از ترکیبات رنگی در هر فضایی قابل اجراست…

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]