اسکانو

ترفند های ساده برای طبیعی جلوه دادن گل های مصنوعی در دکوراسیون

انواع مختلفی از گل مصنوعی برای تزیین خانه مورد استفاده قرار میگیرد؛ این نوع از گل های مصنوعی به دلیل تازه بودن همیشگی و مقاومت بالایی که دارند تا سال های سال به صورت روز اول خود باقی خواهند ماند و درد سر های نگهداری از گیاهان طبیعی را ندارند؛ از این رو برای دکوراسیون داخلی یکی از مواردی هستند که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. اما گل های مصنوعی زمانی در دکوراسیون جلوه گر هستند و ظاهری زیبا به فضا می دهند که طبیعی جلوه کنند؛ اگر شما هم از طرفداران گل های مصنوعی هستید توصیه می کنیم تا آخر مطلب امروز همراه ما باشید و ترفند های ساده در طبیعی جلوه دادن گل های مصنوعی را آموزش ببینید.

  • قبل از خرید گل های مصنوعی اول شکل ظاهری گل طبیعی آن را ببینید؛ این کار به شما کمک می کند گل هایی را انتخاب کنید که ظاهری طبیعی تری دارند. به گل فروشی رفته نمونه های طبیعی را ببینید؛ حتی اگر گونه ای از گیاهان مصنوعی را انتخاب می کنید که طبیعی آن در گل فروشی ها یافت نمی شود از اینترنت کمک بگیرید و نام گل را جستجو کنید، عکس های آن را ببینید و سپس در صورت هماهنگ بودن ظاهر مصنوعی با طبیعی آن را خریداری کنید.
  • از فروشنده گل مصنوعی بخواهید گل هایی را به شما نشان دهند که با طبیعی خود تفاوتی نداشته باشند؛ عموما گل های مصنوعی که دارای ریزه کاری های کمتری هستند بیشتر طبیعی جلوه می کنند، از میان بسیاری از گیاهان مصنوعی ارکیده ها به شدت هماهنگ با نمونه طبیعی خود هستند.

  • می توانید در زمانیکه مهمانی دارید، شاخه گل های مصنوعی را داخل آب قرار دهید، آب اجازه می دهد تا در نظر مهمانان گل های شما طبیعی جلوه کنند، از جهت خرابی گل هایتان هم نگرانی به دل راه ندهید! چراکه شاخه ها پلاستیکی هستند و مشکلی برای آنها ایجاد نمی شود.
  • اگر ما بین دسته گل های مصنوعی خود از شاخه های تزیینی طبیعی استفاده کنید، مانند شاخه های خشک شده درختان به شدت در طبیعی جلوه دادن آنها کمک کرده اید.
  • استفاده از خزه ها و سرخس ها در گلدان گل مصنوعی نیز می تواند با پنهان کردن شاخه ها جلوه ای بسیار طبیعی به آنها بدهد.

  • برای مهمانی ها می توانید از انواع میوه ها استفاده کرده و آنها را داخل گلدان شیشه ای خود قرار دهید، برای این منظور سیب و انواع مرکبات عالی هستند که می توانند حس و حال طبیعی را بیشتر منتقل کنند.
  • استفاده از سنگ های رودخانه ای که دارای حالات صاف سیقلی هستند نیز جلوه ای زیبا و طبیعی به گلدان ها می دهد؛ این سنگ فقط باید دارای ترکیب رنگ و اشکال هماهنگ باشد تا منجر به زیبایی شود.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]