اسکانو
تغییر دکوراسیون داخلی

تغییر دکوراسیون داخلی خانه با آمدن فصل نو

برخی از افراد هستند که به‌صورت مداوم علاقه‌مند به تغییرات دکوراسیون در منازل خود هستند و سعی دارند هر از چند گاهی وسایل کهنه را تغییر داده و جایگزینی مناسب و جدیدتر برای آن‌ها انتخاب کنند؛ اما اگر شما هم از این دسته افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم تغییرات دکوراسیون را به‌صورت فصلی به خانه خود بیاورید و ازاین‌رو در شروع هر فصل جلوه‌ای نو و جدید به خانه خود بدهید. در مطلب امروز قصد داریم نکات تغییرات دکوراسیون بر اساس چهارفصل از سال را برای شما توضیح دهیم، امیدواریم مفید واقع شود.

ترفندهای تغییر دکوراسیون داخلی متناسب با فصل بهار

بهار فصل رویش و سرزندگی است، عموماً زمانی که به بهار فکر می‌کنید رویش گل‌ها و سرسبزی مجدد در ذهن شما تداعی می‌شود. ازاین‌رو برای دکوراسیون داخلی بهاری خود بهتر است در قدم اول گل‌های بهاری را به خانه خود بیاورید. دراین‌بین گیاهان زیبا و گل‌های بی‌نظیری وجود دارند که می‌توانند به‌سادگی در گوشه‌ای از منزل شما جای خوش کنند و حس سرزندگی را به خانه شما بیاورند. تمامی وسایلی که زمینه‌ای از گل‌های بهاری رادارند مناسب برای این فصل هستند.

 رنگ‌هایی شاد و ملایم که می‌توانند به‌صورت گل‌هایی زیبا در قالیچه ناهارخوری، بالش‌ها و کوسن‌ها و دیوارها خودنمایی کنند. استفاده از رنگ‌های بهاری همچون آبی، سبز، صورتی و زرد در فصل بهار توصیه می‌شود و اگر به‌عنوان تابلوهای نقاشی بر روی دیوار قصد استفاده از این نوع رنگ‌ها رادارید، توصیه می‌کنیم از انواع خمیری آن‌ها استفاده کرده و این تابلو را در معرض نور خورشید قرار دهید تا تلالو نور در رنگ‌های خمیری جلوه‌ای زیباتر به فضای شما بدهد.

ترفندهای تغییر دکوراسیون متناسب با فصل تابستان

دکوراسیون تابستان و بهار تقریباً به یک‌شکل هستند چراکه این دو فصل در ظاهر شباهت‌های بسیاری به یکدیگر دارند. ازاین‌رو اگر دکوراسیونی بهاری دارید که به آن علاقه‌مند هستید، می‌توانید برای فصل تابستان نیز آن‌ها نگه‌دارید؛ اما اگر نیاز به کمی تغییر می‌بینید می‌توانید در کنار رنگ‌های موجود در دکوراسیون کمی از رنگ‌های فیروزه‌ای، بنفش و نارنجی درخشان نیز استفاده کنید. استفاده از پرده‌هایی رنگی و روشن و نازک انتخاب بسیار مناسبی برای این فصل بوده که علاوه بر زیبایی فضا به‌خوبی نمایانگر فصلی است که در آن قرار دارید.

عموماً رنگ‌ها در این فصل از گرما و غلظت بیشتری برخوردار هستند، ازاین‌رو می‌توانید رنگ‌های بکار برد شده در فصل بهار را نیز کمی غلیظ‌تر در دکوراسیون خود بکار ببرید. این همان چیزی است که می‌تواند به‌خوبی نشانگر فصلی باشد که در آن زندگی می‌کنید.

ترفندهای تغییر دکوراسیون متناسب با فصل پاییز

همان‌طور که می‌دانید پاییز فصلی بارنگ‌های تیره است. رنگ‌هایی تیره که مایل به قهوه‌ای می‌باشند همچون زرد خردلی، خرمایی مایل به قرمز و … و اگر رنگ‌هایی موجود در طبیعت همانند سبز، برنزی و قهوه‌ای را نیز به رنگ‌های گفته‌شده اضافه کنید، به‌خوبی قادر هستید تا فصلی که در آن هستید را به تصویر بکشید. برای عناصر دکوراتیو استفاده از درختان، برگ‌ها، کدوتنبل و میوه‌های کاج از دیگر وسایل جلوه‌ای بیشتر از پاییز دارند. این وسایل را می‌توانید در جای‌جای خانه، زیر میزهای شیشه‌ای و یا ویترین‌های نگهداری وسایل زینتی خود استفاده کنید.

بهره‌گیری از تابلوهایی که نمادی از پاییز در خوددارند بر روی دیوار خانه نیز راهی دیگر برای آوردن پاییز به دکوراسیون منزل شما است. برای انتخاب پرده‌ها رنگی متناسب بارنگ‌های گفته‌شده و جنسی که کمی از پرده‌های تابستانی ضخیم‌تر باشند مناسب است و به‌خوبی جلوه‌ای تازه به فضای شما خواهد داد. برای این فصل استفاده از کوسن‌ها و قالیچه‌هایی که نمادی از پاییز در خود داشته و یا پارچه‌های نسبتاً ضخیم دارند نیز مناسب است.

ترفندهای تغییر دکوراسیون متناسب با فصل زمستان

بیشترین رنگ و مناسب‌ترین رنگ برای استفاده در زمستان سفید است، سفیدی که نمایانگر رنگ برف بوده و بتواند سرمای زمستان و زیبایی برف را برای شما در ذهن تداعی کند. در این فصل استفاده از رنگ‌هایی دیگر همچون فلزی، متالیک، سفید و عاجی بسیار توصیه می‌گردد. استفاده از درختانی خشک، بی‌برگ و آن‌هایی که به‌صورت دکوراتیو بر رویشان برف نشسته در گوشه‌ای از منزل می‌تواند حسابی حال و هوای زمستانی را برای شما در خانه ایجاد کند.

 اما توجه داشته باشید که رنگ‌های گفته‌شده از دسته رنگ‌های سرد هستند و برای جلوگیری از فضایی سرد و خنثی لازم است از رنگ‌های گرم دیگری نیز استفاده کنید، رنگ‌های کرم، دارچینی به همراه چراغ‌های روشن و پرده‌هایی ضخیم بارنگ‌های گرم می‌تواند زیبایی یک زمستان واقعی را به خانه‌های شما بیاورد. استفاده از تابلوهای زمستانی بر روی دیوارهای بزرگ خانه نیز می‌تواند یک‌راه در زیباتر کردن منازل شما بشمار بیاید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]