اسکانو
دکوراسیون اتاق خواب

راههای نظم دهی و دکوراسیون اتاق خواب‌های بدون کمد

کمد یکی از آن دسته وسایلی است که حضورش در هر خانه ای یکی از الزامات به شمار می رود. اما برخی آپارتمان های کوچک فاقد این این جز کاربردی هستند. از این رو نظم دهی و جاسازی وسایل در این نوع از خانه ها و دکوراسیون اتاق خواب ها به شدت کار دشواری بوده و اکثرا موجب سر درگمی افراد می شود. در مطلب امروز راهکارهای ساده اما کاربردی در چیدمان وسایل در اتاق خواب های بدون کمد را برای شما بازگو میکنیم، همراه ما باشید.

گاهی اوقات استفاده از وسایلی ساده به طرزی شگفت آور می تواند در زیبایی دکوراسیون شما تاثیر داشته باشد، و در عین حال تبدیل به قسمتی کاربردی در منزل شود. می توانید از شاخه های ضخیم یک درخت خشک استفاده کرده و از آن میله ای برای آویزان کردن لباسهایتان درست کنید. با اینکار به طرز هنرمندانه ای هم باعث زیبایی اتاق خواب و ایجاد حسی شگرف می شوید، از طرفی هم به خوبی جایگاهی برای آویزان کردن لباسهایتان ساخته اید. نردبان های قدیمی نیز به خوبی می توانند یاور شما باشند، دو نردبان را به یکدیگر توسط تکه چوب هایی وصل کرده و از آنها برای آویز لباسها و قرار دادن وسایل دیگر بهره بگیرید.

استفاده از فضای پشتی تخت خواب می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند. به همین منظور از انواع قفسه ها و شلف های دیواری استفاده کنید و این فضای بلا استفاده را به بهترین نحو برای نظم دهی به وسایلتان بکار بگیرید.

 فضای زیر تخت نیز می تواند یاور شما در نظم دهی وسایل باشد. به این منظور از تخت های جک دار استفاده کرده و یا اگر فضای زیر تختتان بزرگ است با استفاده از سبد های زیبا وسایل را جاسازی کنید.

اگر فضای اتاق شما به نحوی باشد که بتوانید برای آن یک کمد تهیه کنید که کار راحت است، اما اگر تمایلی به خرید کمد ندارید می توانید از پرده و یا مقسم های فضا یک تکه از فضای اتاق خواب را جدا کرده و در پشت آن رگالی از لباس ها و سبدهای دیگر وسایل تهیه کنید. از گوشه های دیوار استفاده کرده قفسه بندی کنید یا میله ای نصب کنید و برای جاسازی لباس ها، کیف و … استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]