اسکانو

[:en]راهکارهایی خلاقانه برای نظم بخشیدن به دکوراسیون اتاق کودکان[:]

[:en]

اتاق کودک همیشه از آن دسته قسمت های خانه است که هر چقدر هم که تمیزش کنید باز هم در کمترین زمان ممکن بهم خواهد ریخت. گاه این بهم ریختگی های مداوم به دلیل نبود جای مشخص برای وسایل بازی کودک می باشد. اما با استفاده از راهکارهایی ساده و بکار گیری وسایلی پیش پا افتاده می توان هم تغییر بزرگ و چشمگیری در دکوراسیون اتاق کودک ایجاد کرد و هم جایگاه مناسبی برای قرار دادن وسایل بازی مشخص کرد.

استفاده از جعبه های میوه در جمع آوری اتاق کودک

برای سامان دهی به اتاق کودک می توانید از ساده ترین وسایل کمک بگیرید، یک جعبه چوبی میوه تهیه کنید، آن را سمباده زده و مطابق با دکوراسیون اتاق کودک خود رنگ آمیزی کنید، سپس تمامی وسایل بازی کودکتان را در آن جمع آوری کرده و به او یاد بدهید که جعبه زیبای ساخته شده جایگاهی برای وسایل بازیش می باشد. این جعبه زیبا را در گوشه ای از اتاق کودک قرار داده و از زیبایی و تمیزی که با خود به اتاق کودکتان آورده لذت ببرید.

نقش سبد های حصیری و پارچه ای در جمع آوری اتاق کودک

راه دوم استفاده از سبد های پارچه ای است که به راحتی خودتان هم می توانید آنها را بدوزید، این سبد های پارچه ای در رنگ های متفاوت و طرح های زیبا قابل دوخت هستند، با توجه به اندازه وسایل بازی کودکتان، پارچه هایی ضخیم تهیه کرده و سپس آنها را بدوزید و سبد دوخته شده را در گوشه ی از اتاق یا کمد قرار دهید. حتی می توانید از سبد های حصیری نیز بهره بگیرید، انواع مختلف این نوع از سبد ها با اندازه و رنگ های متفاوت در بازار موجود هستند، یکی از آنها را تهیه کرده و در گوشه ای از اتاق قرار دهید، این نوع از سبد ها هم باعث زیبایی اتاق کودک خواهند شد هم وسیله هایی مقاوم بوده که مدت ها می توانند یار شما در سامان دهی به اتاق کودکتان باشند.

سطل های پلاستیکی و ارزان قیمت را از یاد نبرید

راه سوم استفاده از سطل های پلاستیکی می باشد. سطل های پلاستیکی در اندازه و رنگ های متفاوتی وجود دارند. به سلیقه کودک خود چند سطل پلاستیکی رنگی تهیه کنید و آنها را در قسمتی از اتاق قرار دهید، وسایل کودک را از یکدیگر تفکیک کرده و هر کدام را در سطلی مختص به خود قرار دهید. این نوع از سطل ها دارای مقاومت بالایی نیز خواهند بود و به خوبی می توانند در ساماندهی به اتاق کودک ایفای نقش کنند.

گهواره های قدیمی را از انباری بیرون آورید و برای نظم بخشیدن به اتاق کودک استفاده کنید

راه آخر استفاده از گهواره های قدیمی است، اگر یکی از آنها را دارید، که به متعلق به کودکی شما و یا فرزند اولتان هستند ودیگر به کارتان نمی آیند، آنها را بیرون آورده و به زیبایی در گوشه ای از اتاق کودک قرار دهید، این گهواره های قدیمی به شدت در زیبایی و جمع آوری اتاق کودک موثر خواهند بود؛ از این رو خاطره ای زیبا برای کودکتان خواهید ساخت.

 [:]

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]