اسکانو

[:en]زندگی آرام، با امنیت بالا و خیالی آسوده در زیر سایه ی خانه های هوشمند[:de]

زندگی آرام، با امنیت بالا و خیالی آسوده در زیر سایه ی خانه های هوشمند

[:]

شاید برای شما هم پیش آمده که از منزل خود بیرون رفته اید و ناگهان دچار شک و ترس های متفاوتی شده اید. شاید شما هم بارها پس از خروج از خانه از خود پرسیده باشید که آیا اتو روشن نمانده؟! آیا لامپ ها خاموش هستند؟ و بسیاری دیگر از این قبیل سوال ها. حال خانه ای را در نظر بگیرید که در آن همه چیز به صورت اتوماتیک انجام می شود. آبیاری گیاهان در زمان های تعیین شده و سر وقت انجام شده، سیستم دزدگیر خانه فعال است، غذای حیوانات خانگی شما سر زمان مورد نظر داده می شود، در هنگام تماشای فیلم، نور لامپ های منزل خود به خود کم شود و دیگر امکانات هیجان انگیز این چنینی… آیا از نظر شما این خانه، خانه ای رویایی نخواهد بود؟! چنین خانه ای در رویاهای همه ما بوده و همه در آرزوی رسیدن به چنین خانه ای هستند.

 آیا در واقع چنین خانه هایی وجود دارد؟

ما به شما پاسخ می دهیم، بله چنین خانه هایی با نام خانه های هوشمند شناخته می شوند، و در آنها هر یک از کارهایی که در طول یک روز اشخاص باید انجام دهند، به صورت اتوماتیک و از طریق حسگرهای موجود انجام می شود. در این خانه های هوشمند اعمالی همچون  کنترل دما، کنترل روشنایی، کنترل نور طبیعی (به کمک باز و بسته کردن خودکار پرده و کرکره ها، سیستم های صوتی و تصویری، سیستم های اعلام حریق، سیستم‌های حفاظتی وامنیتی، آبیاری گیاهان و تغذیه حیوانات، موتورخانه هوشمند، پارکینگ هوشمند با توجه به شرایط اقتصادی سازنده ساختمان قابل اجرا می باشد.

تجهیزات و قطعات بکار رفته در خانه های هوشمند

در سیستم این ساختمان های هوشمند تجهیزات بکار رفته همان تجهیزاتی است که در دیگر ساختمان ها بکار می رود، اما نحوه کابل کشی و نقشه مهندسی که از طرف طراح سیستم ساختمان هوشمند به مهندس برق و تاسیسات ساختمان داده خواهد شد متفاوت می باشد. در این ساختمان ها از قطعات بخصوصی نظیر Relay-dimer-security و کلید های هوشمند نیز بهره برده می شود، که نقشی بسیار اساسی و کلیدی در نقشه ساخت این ساختمان ها ایفا می کنند.  در یک ساختمان هوشمند تمامی وسایل به یکدیگر متصل هستند و توسط یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند، به این شکل شما در بستر اینترنت و در هر جایی که باشید می توانید این وسایل را کنترل کنید.

قطعا بسیار برای شما نیز پیش آمده که خانه ی همسایه و آشنایان شما مورد دستبرد دزدان قرار گرفته است، و یا گیاهان ساختمان شما به دلیل آبیاری نامناسب از بین رفته اند. قطعا شما نیز در ساختمان خود شاهد روشن ماندن تعدادی از لامپ ها بر اثر سهل انگاری بوده اید، و یا کسانی بوده اند که در اثرنشت گاز طعمه حریق و یا گاز گرفتگی شده اند، با تمام این اوصاف و با گذشت زمان اهمیت ساخت خانه های هوشمند هر روز بالاتر می رود، و به همین دلیل تعداد کسانی که برای ساخت خانه های هوشمند ترغیب می شوند روز به روز رو به افزایش است.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]