اسکانو
دکوراسیون بالکن

نکاتی تاثیر گذار بر دکوراسیون بالکن، پاسیو و حیاط

هر آنچه که باید در دکوراسیون بالکن و پاسیو رعایت شود به شرح زیر است:

دکوراسیون بالکن
دکوراسیون بالکن
  1. حتی اگر بالکنی کوچک دارید، یکی از دیوار های آن را توسط گلدانهای رنگی دیواری و گیاهان زیبا تزیین کنید، و از آنجا به عنوان یک محیط زیبا جهت ایجاد آرامش در خود بهره بگیرید.
  2. سقف بالکن را با رنگهای زیبا و شاد رنگ آمیزی کنید، و با ریسه های ظریف به دور نرده ها نور پردازی زیبایی را ایجاد کنید. بهتر است از نور های معمولی زرد و سفید رنگ استفاده کنید تا رنگی، این کار به زیبایی بالکن و حس آرامش شما کمک بیشتری می کند.
  3. انواع میز و صندلی های همراه با تشکچه را برای قرار دادن در بالکن انتخاب کنید، سعی کنید از تشکچه هایی با پارچه های شاد و رنگی استفاده کنید. اگر فضای شما به اندازه کافی بزرگ نبود می توانید از انواع نیمکت های دیواری تزیین شده با چند کوسن رنگی بهره بگیرید.
  4. اگر میخواهید فضای شما از دید همسایگان دور بماند، به جای استفاده از شیشه های مات از گلدان های آویز و فلاورباکس ها استفاده کنید.
  5. در فضای پاسیو های بزرگ از انواع داربست های چوبی استفاده کنید.

هر آنچه که باید در طراحی حیاط رعایت شود به شرح زیر است:

دکوراسیون حیاط
دکوراسیون حیاط
  1. سبزی کاری در حیاط، شما را سر ذوق آورده و انرژی های از دست رفته تان را به شما باز می گرداند.
  2. اگر حیاط بزرگی دارید، مسیر عبور و مرور را با چراغ های ایستاده یا پایه کوتاه نور پردازی کنید.
  3. یک شومینه یا آتشدان برای فصل سرد سال در نظر بگیرید.
  4. محلی که قرار است در آنجا کنار هم بنشینید و از فضا لذت ببرید را توسط رنگ، کفپوش و یا دیواری پر از گیاهان معلق زینت ببخشید.
  5. اگر در حیاط شما باغچه وجود ندارد، درختچه های گلدانی و بزرگ می توانند زینت بخش حیاط شما باشند.
  6. از انواع حوض های کوچک و بزرگ برای زیبایی هر چه بیشتر حیاط و بازی کودکان می توان استفاده کرد.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]