اسکانو

[:en]نکاتی تاثیر گذار و بایدها و نبایدهای دکوراسیون اتاق کار و اتاق غذا خوری[:]

[:en]

هر آنچه که باید در دکوراسیون اتاق کار رعایت شود به شرح زیر می باشد:

  1. برای فضاهای کوچک، می توان از میز هایی استفاده کرد که مستقیما بر روی دیوار نصب می شوند، این نوع از میز ها فضای کمتری اشغال می کنند.
  2. بهتر است اتاق کار دارای رنگ های خنثی و ملایم باشد تا به این شکل آرامش روانی بیشتری را برای فرد در زمان خستگی ایجاد کند.
  3. از عکس های خانوادگی که به آنها احساس بیشتری دارید بر روی میز کار خود استفاده کنید، این کار شما را به یاد خاطرات خوب انداخته و انرژی مضاعفی را برای ادامه کار در شما ایجاد می کند.
  4. وسایل مربوط به کار اتمام یافته را همان لحظه جمع آوری کنید، این کار از شلوغی و در هم ریختگی ذهنی شما برای شروع کار جدید می کاهد.
  5. میز کار را کنار پنجره قرار دهید که به نمای بیرونی نیز دید داشته باشید.
  6. برای جلوگیری از انباشته شدن وسایل در روی میز کار خود قفسه ای در کنار میز کار برای وسایل در نظر بگیرید.
  7. یک صندلی راحتی در گوشه ای از اتاق کار خود قرار دهید تا در مواقع خستگی به کمک شما بشتابد.
  8. از آباژور های زیبا به جای چراغ های مطالعه استفاده کنید، زیبایی فضای کار در روحیات شما و انرژی لازم برای ادامه کار تاثیر بسزایی دارد.
  9. میزهای تاشو بهترین وسایل برای صرفه جویی در فضا هستند، زمانی که مجبور به کار در اتاق خواب هستید از این نوع میز ها بهره بگیرید.

نکاتی تاثیر گذار بر دکوراسیون اتاق کار و اتاق غذا خوری

همانطور که میدانید، در سری مطالب نکات تاثیر گذار بر دکوراسیون داخلی، به بررسی نکات طلایی در دکوراسیون قسمت های مختلف خانه پرداخته ایم. همانطور که در جریان هستید، در مطالب گذشته در مورد نکات مهم دکوراسیون داخلی ورودی، اتاق کودک، آشپزخانه، نشیمن و … پرداختیم. در مطلب امروز سعی داریم نکات مهم و تاثیر گذاری برای اتاق غذاخوری و کار را با شما در میان بگذاریم، نکاتی  که به زیبایی هرچه بیشتر خانه های ایرانی می انجامد؛ با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید در دکوراسیون اتاق غذاخوری رعایت شود به شرح زیر می باشد:

دکوراسیون اتاق غذا خوری
  1. سعی کنید شکل هندسی فرش خود را هماهنگ با میز ناهار خوری خود انتخاب کنید، اگر از میز ناهار خوری گرد استفاده می کنید فرش آن را حتما گرد انتخاب کنید.
  2. نورپردازی بهتر اتاق غذاخوری به زیباتر دیده شدن اجسام و وسایل و همچنین اشتهای بیشتر افراد دور میز کمک بسیاری می کند. از این رو برای نور پردازی بهتر اتاق غذاخوری از چراغ هایی آویز استفاده کنید که تا نزدیکی میز ناهار خوری می رسند.
  3. در طول روز بهتر است از نور طبیعی بهره بگیرید و به این واسطه آرامش را به خود و خانواده هدیه کنید، از این رو میز ناهار خوری را در کنار یک پنجره قرار دهید.
  4. برخی از میز های ناهار خوری که به جای صندلی در یک بخش از نیمکت بهره می برند، برای قرار دادن تعداد افراد بیشتر بر سر میز می توانند کمک بهتری به شما کنند، لازم به ذکر است که این گونه از میز های ناهار خوری تغییر چشمگیری در دکوراسیون شما ایجاد خواهند کرد.
  5. می توانید برای زیبایی بیشتر، دیواری که پشت به میز قرار گرفته توسط رنگ و یا کاغذ دیواری متمایز کنید.
  6. توجه لازم را به مسیر عبور و مرور داشته باشید؛ حتی اگر لازم بود میز ناهار خوری را کوچک انتخاب کنید.
  7. برای فضای غذاخوری بزرگ می توانید از ویترین های ظروف پذیرایی شیک جهت زیبایی دکوراسیون استفاده کنید.
  8. از رنگ های گرم برای ظروف غذا خوری، زیر لیوانی و حتی رو میزی استفاده کنید، این کار باعث می شود که از غذای خود بیشتر لذت ببرید.
  9. بر روی میز ناهار خوری حتما از گونه های گیاهی استفاده کنید.

[:]

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]