اسکانو

[:en]نکات کلیدی در رسیدن به موفقیت برای سرمایه گذاری در بازار مسکن[:de]

نکات کلیدی در رسیدن به موفقیت برای سرمایه گذاری در بازار مسکن

[:]

امروز قصد داریم چند نکته کلیدی برای سرمایه گذاری درست در بازار مسکن را با شما در میان بگذاریم، نکاتی ساده اما راه گشا که قطعا زمینه ساز برای یک سرمایه گذاری مطمئن خواهد بود. همانطور که می دانید سرمایه گذاری بر روی زمین در مقایسه با ملک از ارزش بیشتری برخوردار است. زمین همیشه گرانترین کالا در بازار مسکن بوده و سرمایه گذاران این حوزه بیشترین دارایی غیر نقدیشان از زمین هایی می باشد که در زمانهای مناسب خریداری کرده اند.

در حوزه ساخت و ساز اغلب شاهد حضور سرمایه گذارانی هستیم که با تجربه ای کم و با امید بدست آوردن سود وارد این حوزه شده اند، اگر شما نیز در این حوزه تازه کار هستید و قصد به سرمایه گذاری در حوزه مسکن را دارید، پس چند نکته را فراموش نکنید.

با تحقیق و آگاهی قبلی وارد این بازار شوید

حتی اگر تمایل دارید که برای خرید از یک آژانس معاملات ملکی استفاده کنید، بهتر است قبل از هر کاری برای سرمایه گذاری پولتان کمی تحقیق کنید. بهترین راه این است که قبل از هر کاری بی توجه به فشارهای وارده از طریق آژانس های معاملات ملکی، آمار و املاک محله ها را در چارچوب سرمایه خود مورد بررسی قرار دهید. منطقه ای که در آن ملک و یا زمین خریداری می کنید، در میزان موفقیت سرمایه گذاری شما تاثیر مستقیم دارد؛ به طور مثال در نظر بگیرید که زمینی را در نزدیکی یک دانشگاه انتخاب کنید، قطعا پس از ساخت این زمین و تبدیل آن به ملک، واحد های شما پر از دانشجویان و یا استادهایی می شود که محل زندگی آنها از دانشگاه دور است.

مناطقی که آمار جرم در آنها بالاست فراموش کنید

به آمار جرم و جنایت محله ای که در آن قصد خرید زمین را دارید توجه کنید، در این باره ساکنین محل قابل اعتماد نیستند، و هیچ یک محل زندگی خود را نا امن توصیف نمی کنند؛ از این رو باید به سراغ آمار جرم و جنایات اخیری که در آن منطقه رخ داده است بروید. نکته ای را فراموش نکنید، نزدیکی زمین به پاسگاه و کلانتری یکی از امتیازات بزرگی بشمار می رود که به نوعی امنیت اقتصادی زمین را برایتان فراهم می کند.

فرصت های شغلی و امتیازات در محله مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید

محله هایی که دارای فرصت های شغلی رو به رشد هستند، توانایی بالاتری برای جذب افراد دارند و به دنبال آن تعداد افراد بیشتری نیز برای اجاره مسکن و واحد های اجاره ای موجود هستند. امتیازات محله را مورد بررسی قرار دهید؛ اگر زمین انتخابی شما در محله ای قرار بگیرد که از نظر سطح دسترسی به مکان های تفریحی رتبه خوبی دریافت کند، ارزش زمین شما به شدت بالا خواهد بود.

اطلاعاتی درخصوص توسعه های جدید شهری به دست آورید

بخش برنامه ریزی شهری شهرداری اطلاعاتی در این خصوص دارند؛ به این اطلاعات مراجعه کنید، اگر محله انتخابی شما دارای تعداد زیادی از آپارتمان های جدید، پارک ها، یا مراکز خرید باشد و یا در حال احداث و برنامه ریزی باشند، قطعا این منطقه دارای رشد بسیار بالایی است و سرمایه گذاری در آن دارای ارزش بالایی می باشد.

محله هایی با تعداد بالای خانه های اجاره ای و فروشی را از یاد ببرید

اگر در محله ای به لیست بالایی از خانه های فروشی و یا اجاره ای بر خورد کردید، یا این یک مورد فصلی می باشد یا دائمی؛ اگر این مسئله دائمی بود به هیچ عنوان این منطقه را انتخاب نکنید، زیرا نشانگر آن است که این محله برای سکونت جای مناسبی نیست و به قول معروف اسم آن بد در رفته است.

از قیمت های روز اطلاع داشته باشید

از قیمت های روز در زمینه اجاره بها، مالیات و هزینه های دیگر منطقه اطلاعات خود را کامل کنید، تا در آخر کار میزان اجاره بها و یا خرید زمین به قدری نباشد که مالیات ها و هزینه های شما جبران شود. اگر هم قصد ساخت و ساز در زمین را دارید، قبل از هر چیزی تمام هزینه های مختلف برای ساخت را در نظر بگیرید و سپس زمین و منطقه را انتخاب کنید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]