اسکانو
پاک کردن کابینت

تمیز کردن کابینت های چوبی و MDF با راهکارهای ساده خانگی

کابیت ها یکی از مهمترین نقش ها را در آشپزخانه و دکوراسیون این محل بازی می کنند. کابینت هایی که در عین زیبایی خود می توانند در مواردی کل دکوراسیون آشپزخانه را تحت تاثیر قرار دهند. بعد از انتخاب کابینت ها به عنوان عضوی موثر در دکوراسیون، موضوع مهم دیگری که وجود دارد نحوه نگهداری و تمیز کردن آنهاست، مطمعن باشید کابینت هایی کثیف و کدر کل زیبایی محیط شما را خواهند گرفت!

راه های تمیز کردن کابینت های MDF

پاک کردن کابینت

قبل از هر کاری باید گرد و خاک موجود بر روی کابینت ها گرفته شود؛ این کار را توسط یک دستمال خشک انجام دهید. در مرحله بعد می توانید از موادی شوینده همانند شامپو فرش محلول در آب و یک اسفنج استفاده کنید، این محلول به خوبی آلودگی های سطح MDF را از بین می برد. اگر تمایل به استفاده از مواد شوینده دارید، استفاده از وایتکس، مواد شوینده الکل دار را از ذهن بیرون کنید. پس از آنکه توسط مواد شوینده آلودگی ها را پاک کردید حتما از دستمال نم دار برای از بین بردن مواد شوینده استفاده کرده، و پس از آن توسط دستمالی خشک برای از بین بردن لکه های آب از روی کابینت استفاده کنید. محلول دیگری که برای این امر می توان استفاده کرد، محلول آب و سرکه بوده که به راحتی در پاکسازی کابینت ها کمک می کند. راه دیگر استفاده از محلول جوش شیرین و آب می باشد که برای هر نوع کابینتی بی ضرر و عالی بوده، برای اینکار کافیست مقادیری مساوی از آب و جوش شیرین مخلوط کرده و محلول بدست آمده را جهت پاکسازی استفاده کنید.

راه های تمیز کردن لکه های چربی از کابینت های چوبی

پاک کردن کابینت

برای تمیز کردن لکه های چربی از روی کابینت های چوبی، می توانید با استفاده از تهیه خمیری ساده متشکل از آب، جوش شیرین و کمی روغن گیاهی این کار را انجام دهید. هر سه مواد را به یکدیگر مخلوط کرده و خمیری لطیف بدست بیاورید. پس از آن خمیر را توسط مسواکی نرم بر روی سطوح نا پاک بکشید. پس از آن محیط را با دستمالی خیس پاک کرده و سپس خشک کنید و تاثیر این خمیر جادویی را ببینید. حتما توجه داشته باشید، اگر کابینت های چوبی شما، از نوع خاصی چوب ساخته شده و یا موادی خاص در آن بکار رفته، حتماً دستورالعمل خاص پاکسازی آنها را به دقت مطالعه کنید.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]