اسکانو

[:en]راه و روش سرمایه ‌گذاری در بازار املاک از زبان برایان تریسی[:de]

راه و روش سرمایه ‌گذاری در بازار املاک از زبان برایان تریسی

[:]

حتی با وجود رکود در بازار مسکن نیز بوده اند کسانی که از بازار ملک و املاک سود های کلانی را برده اند، و همواره به ثروت خود افزوده اند. فکر می کنید اینکار به چه صورت انجام شده است؟ ما به شما می گوییم، این اتفاق صرفا به‌خاطر این صورت گرفته که سرمایه ‌گذاران با استفاده از قوانینی کاملا ساده و البته کاربردی، توانسته اند سرمایه خود را مدیریت و در مسیری درست سرمایه‌گذاری کنند. برایان تریسی یکی از مشهورترین نویسندگان کانادایی در زمینه مالی و سرمایه‌گذاری می باشد، که در خصوص سرمایه گذاری در املاک توصیه هایی کاربردی برای افراد دارد، که شاید خالی از لطف نباشد شما نیز با این توصیه ها آشنا شوید و راه های مناسب برای سرمایه گذاری و سود آوری هر چه بیشتر در بازار مسکن را بیابید. با ما همراه باشید.

سرمایه ‌گذاری در بازار املاک نوعی از سرمایه گذاری بلند‌مدت است

سرمایه گذاری در بازار املاک یک سرمایه گذاری کوتاه مدت نبوده، و باید باور داشته باشیم که این نوع از سرمایه گذاری دارای سود آوری زودهنگام نیست، پس در سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات، صبر برای خرید و یا فروش ملک نخستین راهکار مناسبی است که باعث سودآوری خواهد شد، و این امر نیاز به زمان بلندی دارد. نکته ای دیگر که اهمیت دارد این است که اگر برای خرید خانه نقدینگی کاملی در اختیار ندارید، می توانید بر روی وام های مسکن نیز حساب باز کنید، منتها در این امر مهمترین چیز این است که به سود وام دریافتی به خوبی فکر کنید، تا در آینده دچار مشکل نشوید. شاید لازم باشد بدانید که با خرید ملک و اجاره آن نیز می توانید بخش زیادی از اقساط ماهیانه را جبران کنید.

خرید، بازسازی و سپس فروش

راه و روش سرمایه ‌گذاری در بازار املاک از زبان برایان تریسی
راه و روش سرمایه ‌گذاری در بازار املاک از زبان برایان تریسی

شاید در ذهن شما خرید ملک نوساز سودآور تر باشد، اما خرید این نوع ملک ها همیشه نیز سود آور نیست و سازندگان با توجه به قیمت روز ملک را معامله خواهند کرد. از این رو املاک قدیمی تر و یا نیمه کاره بهترین املاکی هستند که می توانید با قیمت پایین خریداری کنید، سپس آنها را تکمیل کرده و یا کمی بازسازی کنید، و آنگاه سر فرصت و با قیمتی بالاتر بفروشید. در این بین ساختمان هایی که دارای عمری حدود 10 تا 12 سال هستند بهترین گزینه ها برای خرید می باشند، و با بازسازی مناسب می توان آنها را با قیمت املاک جوانتر به فروش رساند. به این منظور منطقه مورد نظر را خوب شناسایی کنید و سپس اقدام به خرید کنید. یک راه دیگر بهتر سرمایه گذاری در این بین این است که هزینه ای کمتر برای بازسازی انجام داده و خانه را اجاره دهید، زیرا اجاره ملک در بلند مدت می تواند سودآوری بیشتری برای شما داشته باشد.

مناسبترین گزینه های سرمایه گذاری املاک کوچک هستند

در زمانی که بازار املاک در رکود بلند مدت فرو می رود، بازار مسکن سودآور نیست، لذا در این شرایط بهترین نوع سرمایه گذاری خرید املاک کوچک می باشد، زیرا به سرمایه اولیه کمتری نیاز دارد و در صورت رکود بلند مدت این املاک راحتتر به نقدینگی تبدیل خواهند شد، و یا راحتتر از املاک بزرگتر به اجاره خواهند رفت. اما نکته ای را فراموش نکنید، در سرمایه گذاری درجا نزنید، با تکرار این کار و به دست آوردن سرمایه لازم در نهایت این کار را برای املاک بزرگ نیز امتحان کنید.

سرمایه گذاری در املاک تجاری بهتر از مسکونی می باشد

بی شک املاک تجاری با قیمت های بسیار بالاتری از املاک مسکونی خرید و فروش می شوند، و متقاضیان این نوع از املاک همیشه در بازار به دنبال ملکی مناسب می گردند. اگر سرمایه کافی دارید به جای خرید ملک های مسکونی به خرید املاک تجاری بپردازید، چرا که بهترین گزینه در سرمایه گذاری املاک و مستغلات بر روی املاک تجاری می باشد. از این رو دو امتیاز در اختیار شما خواهد بود، اول اینکه هرگز برای رسیدن فصل نقل وانتقالات لازم نیست صبر کنید، و دوم حضور مشتریان همیشه پشت درب ملک شماست.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]